15 Jan 2011

You were on a different plan.




Nukuin viime yönä 12 tuntia putkeen. Ai että tuntuu hyvältä, kun oon vedelly jotain 5 tunnin yöunia koko viikon ja se on aivan liian vähän mulle. Mulla ei ollut mitään suunnitelmia viikonlopulle, mutta sain juuri synttärikutsun laruun illaksi. Jee, bailabaila! Mulla on muutenkin ollut aina tammikuut täynnä kavreiden synttäreitä, niin mitkään tipattomat ei oikein onnistu tässä kuussa, mut ehkä sit huikaton helmikuu tai jtn ;) Nyt alankin valmistautumaan, että ehtii käydä kaupungilla vielä ennen iltaa. Hyvää viikonloppua kaikille, palaillaan taas paremmalla ajalla! :)

P.S. Lisäsin sivupalkkiin muuten linkit Blogilistalle ja Blogloviniin, joiden kautta voi seurata blogiani.


Keri Hilson - Lose control/Let me down



All That Remains - From The Outside

15 comments:

  1. jannna: Hihii, kiitti, se on munkin tän hetken lemppari! =)

    ReplyDelete
  2. Näytät hiukan lady Gagalta kasvoista :)

    ReplyDelete
  3. rakastan kaikkee jd juttuuuui 8)

    ReplyDelete
  4. Mäkin nukuin sellaset 10 tuntia, oli se toissa yö aika lyhyt ;D Mut joskus jää suustaan kiinni. :D

    ReplyDelete
  5. Anonymous: Hehee, olen kerran aiemminkin kuullut tuon :D Ehkä vähän jotain samaa löydän itsekin :)

    jannna: Mäkin tykkään! Se logo on vaan niiiiin hieno!! =) Haluisin kangaskassin, kunhan vaan jostain löytäisin :)

    Suvi: Haha, joo mullaki! :D Joo, mut meillä oli sentään hyvät chatit! ;)

    ReplyDelete
  6. Taas Ihania kuvia susta! ♥ Ja monta postausta! Mun pitää alkaa käymään täällä joka päivä! ♥

    Hanna

    ReplyDelete
  7. Tyhmänä kysyn että mistä noita Jack Danielsin tuotteita löytää Suomesta? Niissä on vain sitä... jotain ;)

    Btw, se sun ase-kaulakoru on superhieno, en vaan jaksa käydä kommaamassa sitä erikseen siihen toiseen postaukseen xD

    ReplyDelete
  8. Siiri: Joo! :D

    Hanna: Kiitos Hanna! <3 Hihi, käy vaan, ku sun kommentit on aina niin ihanan piristäviä! :D

    NEEDJA: On, pitäisi varmaan ostaa viskipullokin ihan vain koristeeksi ;) Toi paita oli tilattu ebayn kautta, että sieltä vois löytyä =) Ja kiitos, se on munkin lemppari just nyt! ;)

    MouMou: Kiitos! Minäkin tykkään! =)

    ReplyDelete
  9. Long time no seeing!

    Olen jostakin syystä kokonaan missannut nämä "muuttouutiset" nimittäin... Monta kivaa postausta täällä jo! Hyvä juttu, että muistutit asiasta vielä YHMAH:ssa!

    Hyvää alkanutta vuotta!

    HIppiäinen

    ReplyDelete
  10. HIppiäinen: Moikka! No niin, hyvä että laitoin siis vielä muistutuksen ;)

    Kiitos paljon ja kiitos samoin hvyää 2011 vuotta myös sinulle! :)

    ReplyDelete
  11. äää mä oon halunnu tommosen paidan jo monta vuotta mutten oo vieläkään löytäny hyvää, kateus!

    ReplyDelete
  12. veerra: Voieiii! Sit pitää jatkaa ettimistä :) Mäkin oisin mielummin halunnu vähän "lörpömpää" kangasta, mutta kyllä tääkin kelpaa erittäin hyvin! =)

    ReplyDelete