31 Dec 2010

Vuosi 2010

Ajattelin nyt vuoden vikana päivänä tehdä tän blogeissa kiertäneen haasteen.

IHMISSUHTEET:

1. Oletko saanut uuden ystävän tämän vuoden aikana?
-Ihan uusi oli Pipari ja sit moniin, jotka oon tavannut tai vaan tiennyt aiemmin, niin tänä vuonna oon sit tutustunu paremmin.

2. Oletko tehnyt jotain tänä vuonna, mitä et ole ennen tehnyt?
- Jätin puhelinnumeron kivannäköiselle tarjoilijalle tipin yhteydessä :D

3. Oletko seurustellut tämän vuoden aikana?
-En.

4. Kerro pari parasta muistoasi tältä vuodelta?
-Raised fistin keikka räjäytti aivot!
-Kesän alku oli ihanaa aikaa!

5. Oletko riitaantunut kenenkään ystäväsi kanssa kuluneen vuoden aikana?
-En.

6. Oletko muuttunut paljoa viimeisen vuoden aikana?
-Tavallaan. Olen oppinut arvostamaan omana itsenä olemista entistä enemmän.

7. Oletko lihonnut?
-Loppukesän ja syksyn aikana muutaman kilon ='(

8. Oletko saanut porttikieltoa minnekään tämän vuoden aikana?
-En tietääkseni :D

9. Oletko ollut elokuvissa YKSIN tämän vuoden aikana?
-En. Kerran oon ollu yksin joskus, se oli jännää.

10. Oletko ottanut tatuointia/lävistystä viimeisen vuoden aikana?
-En. Olen ihaillut muiden tatuointeja.

TURHANPÄIVÄINEN ÄLYKKYYS:
1. Kuka oli paras uusi tuttavuus?
-Pipari ja sit noi kaikki Aleksin tytöt ja pojat, joihin oon tutustunu paremmin viime vuonna on ollu kivoja:)

2. Synnyttikö kukaan läheisesi?
-Mun työkaverin kissa...

3. Kuoliko kukaan läheisesi?
-Ei.

4. Missä maissa kävit?
-En käyny ku Ruotsissa ja Virossa.

5. Mitä haluaisit vuodelta 2011 sellaista, joka ei onnistunut vuonna 2010?
-Sen Pariisin reissun, joka peruuntu tänä vuonna.

6. Mikä päivämäärä säilyy muistissasi vuodelta 2010?
-18.6

7. Vuoden suurin saavutuksesi?
-Mulla oli toi 2009 saavutusten vuosi, joten tänä vuonna sit varmaan tasattiin.

8. …ja suurin epäonnistuminen?
-Lomatupakointi lähti käsistä.

9. Kärsitkö vammoista?
-Pari kertaa lensin baarissa rappuset alas ja Raised Fistin keikan jälkeen oli kivasti mustunut vatsasta ja polvista ja käsistäkin löytyi tummia läiskiä ympäriinsä :D Sit kerran bussikuski avas oven ja kun olin astumassa ulos, niin se sulki sen ja kalautti mua sillä päähän... ihan tahalleen salee.

10. Mikä oli paras asia, jonka ostit?
-Uusi puhelin+SpotifyPremium. Ja kirkasvalolamppu!

11. Kenen käyttäytyminen ansaitsi kiitosta?
-Eevan, Niinan ja siskon.

12. Kenen käyttäytyminen aiheutti ahdistusta?
-Yhen ahdistuneen eläimen.

13. Mihin käytit suurimman osan rahoistasi?
-Vaatteisiin ja sisutukseen.

14. Mistä innostuit eniten?
-KESÄLOMASTA! Vaikka meniki harakoille.

15.Verrattuna samaan aikaan viime vuonna, oletko onnellisempi vai surullisempi?
-No en ma tieda.

16. Lihavampi vai laihempi?
-Saman painoinen.

17. Rikkaampi vai köyhempi?
-Sillee +-0

18. Mitä olisit toivonut tekeväsi enemmän?
-Nukkuvani.

19. …entä vähemmän?
-Polttaa tupakkaa.

20. Miten aiot viettää joulun?
-Vietin sukulaisten ja perheen kanssa. Ja ystäviäkin näin :)

21. Jos voisit mennä ajassa taaksepäin ja muuttaa yhden hetken menneestä vuodesta, mikä se olisi?
Niitä on monia. Mut menisin päivään 16.6 ja tekisin jotain siitä eteenpäin toisin, en kyllä tiedä mitä.

22. Rakastuitko vuonna 2010?
-Jeap.

23. Kuinka monta yhden illan juttua sinulla oli?
- 365 ..eiku hä?

24. Mikä oli mieluisin tv-sarja, jota seurasit?
-No Salkkarit tietenkin! Ja Täykkärit. Ja Muumimaratonit kipeenä ollessa.

25. Vihaatko tällä hetkellä ketään, jota et vihannut viime vuonna samaan aikaan?
-En mä ketään vihaa yleensäkään, mutta pari tyyppiä nyppii mua välillä :D

26. Mikä oli paras lukemasi kirja?
-En lue kuin psykologian kirjoja ja tänä vuonna en tainnut lukea yhtäkään kokonaan.

27. …entä musiikillinen löytö?
-Keri Hilsonia en ollut aiemmin kuullut. Sillä on ihana hunajapupuääni!♥

28. Mitä halusit ja sait?
-En paljo mitään :D Ömmm, leivontaglitteriä.

39. Mitä halusit, muttet saanut?
-Pitää mun onnea.

30. Mikä oli vuoden suosikkielokuvasi?
-Twilightit.

31. Mitä teit syntymäpäivänäsi?
-Syötiin ystävieni kanssa Maxillissa ja skumppaa poksauteltiin. Ensimmäiset synttärit, jolloin en pitänyt bileitä.

32. Ketä kaipasit?
-Äitiä ja isiä.

33. Mikä tai kuka sai sinut pysymään järjissäsi?
-Eeva, sisko ja hauva.

4 comments:

  1. "23. Kuinka monta yhden illan juttua sinulla oli?
    - 365 ..eiku hä?"

    Hehee! Toi oli hyvä! :D :D

    Hanna

    ReplyDelete
  2. Hanna:
    Silleen "Mä en nyt ymmärtänyt kysymystä...monta.. yksittäistä iltaa (sinulla) oli vuonna 2010...vai mitä?" =o DINGDINGDING!! ;D

    ReplyDelete
  3. Tää sun blogi vaarantaa ihmisten työntekoa. Tai siis, että menee työaikaa enemmän tähän kun olennaiseen ;) T. työkaverin kissan joka synnytti öö kissojen omistajan työkaveri.

    ReplyDelete
  4. Työkaverin kissojen omistajan työkaveri: :DDDDDDDDDDD HAHAHAH! Joo ja arvaappa kuka toi toinen tyyppi kohdassa 25. on... sama joka nyppii suaki:DD

    25. Vihaatko tällä hetkellä ketään, jota et vihannut viime vuonna samaan aikaan?
    -En mä ketään vihaa yleensäkään, mutta pari tyyppiä nyppii mua välillä :D

    ReplyDelete