1 Jan 2011

1/1/11


Eilen oli kivaa, paitsi että mä unohdin mun puhelimen hotellihuoneeseen, kun lähettiin baariin ja mun toiset kaverit, jotka oli tullu Onnelaan ei sit saanut mua kiinni, eikä löydetty toisiamme, mut onneks mulla oli siellä 8 muuta tyttöä pitämässä pystyssä. Oon nukkunu jo monta kertaa tänään ja vasta tossa kuuden maissa pääsin liikenteeseen ja nyt tulin takaisin kotiin laittautumaan. Uusi koru pääsee heti käyttöön. Me ollaan menossa yhen kaverin ja ehkä toisenkin kanssa Virgin oiliin katsomaan Disco Ensembleä. Sen jälkeen toiset kaverit pyys mua Tikruun bailamaan, joten saattaa olla että ilta jatkuu keikan jälkeen. Muuten ihana pinkki lippu!

4 comments:

  1. !!!! Naamakuva! Nätti oot, niinku arvaski! :)

    ReplyDelete
  2. Linda: Hihi, ajattelin nyt vähän koittaa omalla naamalla, katotaan tuleeko pupu pöksyyn :D Ja kiitos♥

    ReplyDelete