21 Jan 2011

Huhtikuu 2010

















Huhtikuussa aloin rauhassa heräilemään puolivuotta kestäneiltä talviuniltani. Tarkoittaa, että olin ollut enemmän tai vähemmän himahiiri koko talven ajan. Bile-elämeni sisälläni heräsi myös hitain, mutta varmoin askelein kohti kesää. Hohoo, ei oo enempää kuvia myöskään huhtikuulta, olin silloin vielä aika zombi. Pääsiäisenä näin kuitenkin Piparin ekaa kertaa. Menin sinne kylään ja se pelkäs et mä oon nörtti, joka juo kaks siiderii ja haluu sen jälkeen kotiin, muahah!!! :D Mä tietenkin sit join normaalia enemmän, että sain näytettyy, miten paljon pystyn juomaan ilman että tarvii mennä suutelemaan WC-ankkaa ja aloin sitten tietenkin nuokkumaan baarissa :D Mut OIKEESTI se johtu siitä, et me oltiin Jenny Woossa, joka on aivan paska mesta, enkä oo toista kertaa suostunut menemään, en edes silloin kun Adam Lambert EHKÄ ois ollut siellä. Ja sit se viel oli ollut!! :( Voi sen kerran oisin voinut edes mennä! No, mut joo hyvää viikonloppua! :D

Huhtikuun musiikkia:

Rihanna f. Slash - Rockstar


Rihanna - G4L


Robert Pattinson - Let me sign

11 comments:

  1. AHAHAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHAHAHAH

    ReplyDelete
  2. haha nauroin tolle viimiselle kuvalle!! nyt tuli kauhee makeen näkkä noista sun herkku kuvista! ;)

    http://annika-its-all-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. KISUJA <3 elämäni suurin eläinrakkaus on kisut! :D

    ReplyDelete
  4. Hohoo, nyt oon minäki löytäny tänne uuden blogin puolelle! :) Ihan upea uudistautuminen, erityisesti tykkään siitä, että itse bloggaajaakin näkyy kuvissa enemmän :)
    Ja hei, kysymys ihan tän topikin ulkopuolelta. Pidit joskus viime vuoden puolella pinkit bileet, ja sulla oli sellaisia yybersiistejä valokepukoita. Mistä sellaisia saa??!? :D

    ReplyDelete
  5. Annika: Haha, osu aika hassu ilme :D Joo herkkukuvia ei sais koskaan kattoa ;D

    linda: Niiiih<3 Mä oon monta kertaa surru, ku en voi ottaa kisua allergian takia :( Ne on kyllä aivan ihania söpöläisiä<3

    Taru: Jee, hyvä että löysit! Ja kiva että pikkumuutokset on hyviä :) Joo, ne oli kivoja! Mä tilasin ne ebaysta, makso joku vajaa 10e 50-100 tikun pakkaus, en tarkkaan muista, mutta sieltä varmasti löytyy glow stick nimellä :)

    ReplyDelete
  6. Löysinpä minäkin tieni tänne! Ihania kuvia täällä. Nuo kissanpennut ovat ybersuloisia! ♥

    ReplyDelete
  7. Sama, allergia täälläki :C Ja kun niiiiin haluisin sellaisen pienen palleron <3 Mulla oli kyllä nuorempana Pörri-kisu, mutta sen jouduin antaa pois kun iski tosiaan toi allergia ihan kamalana.

    Eilen pääsin tosin katsomaan tutun 9 viikkoista valkoista kisunpentua, arvaa vaan olinko taivaissa? :D

    ReplyDelete
  8. Maria: Kiva! =)Pitäisköhän mun laittaa vielä yks muistutus :D Kiitos vaan! Noi on aivan ihania, nykyään tosin jotain tiikerin kokoisia :DD

    linda: Voiei! :( Mä joskus pillitinkin aikoinaan useinkin allergian takia, ku oisin niin paljon halunnut kisun :D Mutta kauheempaa varmaan on tahtomattaan luopua. Mun kaverin setä on kuulemma tosi allerginen, mutta syö nyt jtn allergialääkkeitä ja heillä on kissa, eikä mitään oireita :o En tiedä mitä se syö. Voiii<3 Noi tais olla samanikäsiä, kun kuvat on otettu :)

    ReplyDelete
  9. hei miten oot tehny noi kermavaahto-shotit?:)

    ReplyDelete
  10. anonymous: Noissa on muistaakseni puolet mustikkakeittoa ja puolet viinaa ja sit vaan kermaa päälle :) Mustikkashotteihin on varmaan joku 10 eri reseptiä, joista toinen hyvä on puolet mustikkakeittoa ja puolet mustikkalikööriä tai sit vaikka keitto, likööri ja viina, kaikkia saman verran :) Kantsii kokeilla myös mustikkakeitto/viina/vanilijakerma vain pikkasen vatkattuna =P NAM!

    ReplyDelete