26 Jan 2011

Kesäkuu 2010

Zombikulkue Tukholmassa.










Jättijääkuutio boolissa.












Kesäkuu oli viimevuonna varmaan kivoin kuukausi. Kesäkuun alkupuolella kävimme Tukholmassa ja jos vaan oisin tienny että siellä on zombikulkue, niin oisin ottanut paremman kameran. Mä tykkään sikana mm. zombileffoista ja halusin kattoo koko kulkueen loppuun, mutta mun kaveria alko pelottaa ja se halus äkkiä pois niiden läheisyydestä, ennen kun alkais itkemään, nössö! :D Sitten kesäkuussa pidin myös bileet pinkillä teemalla, jotka oli superkivat ♥ Ja noi muffinsit ja booli oli ihania, kun naama oli sen jälkeen täynnä hileitä. Unohdin kysyä seuraavana päivänä, että tuliko kavereilta hilepissaa :DDD Nii tuliko? :D Juhannus oli myös ihan liian hauska. Muuten vietin aikaa rannalla ja juhlin sopivasti ;)


Plies feat. Keyshia Cole& J.Holiday - #1 Fan (♥)


Pendulum - Watercolour


Mikael Gabriel - Pohjosen poika


Teflon brothers - Hikoilen ku raiskaaja (Kesän paras, buaha!!!:D)


Kymppilinja f. Mariska - Minä

6 comments:

  1. ihanaa pinkkiä ja aivan sairaan siisti tuo zombikulkue!

    ReplyDelete
  2. ihanan värinen booli..saisko reseptin? :)

    ReplyDelete
  3. ihanii noi hilejutskat! T: rakastan kaikkee mikä kimaltelee

    ReplyDelete
  4. Milka: Oli, pitäisköhän joku vuos itekkin osallistua :D Helsingissä noita on kai myös ollu.

    Nanu: Voi kun mä en muista mitä tuossa oli :o Varmaan ainakin Spriteä ja jotain vadelmamehua ollut sen verran, että siitä on saatu pinkkiä ja sitten noita elintarvikehileitä :) Mutta en muista kyllä reseptiä :)

    linda: Hihii, mäkin! :) Vähän ihmiset oli silleen, että voiks näitä oikeesti syödä.. :D

    ReplyDelete
  5. Hileboolia! Aivan loistava idea! :D

    Tanja (todellajossain.blogspot.com)

    ReplyDelete
  6. Tanja: Kiitos! Oli kyllä hauskin booli, mitä mä oon koskaan tehnyt :)

    ReplyDelete