18 Jan 2011

Kopiokissa: Dressing room

Mä ihastuin joskus about vuosi sitten tähän ylläolevaan  Gina Tricotin mainoslehtisen kuvaan.  Tossa joulun aikoihin päätin vihdoin siirtää mun peilin senkin päälle, johon sen olin alunperin tarkoittanutkin laittaa. Sitten kun siinä meikkailin ja laitoin hiuksia muistin tämän kuvan. Kaivoin sen sitten yhtenä darraisena sunnuntaina esille ja soitin siskolle, että nyt sen pitää tulla heti hakemaan mut Ikeaan, koska mun on pakko saada vaaterekki HETI.  Sisko on tottunu mun yhtäkkisiin päähänpistoihin ja lupas heittää mut Ikeaan :D Tää mun versio alempana ei nyt vedä läheskään vertoja tolle mainoskuvan tunnelmalle, mut tykkään kuitenkin, etenkin peilin paikasta. Toki jos kuvassa olis vielä kaunishiuksinen malli (pikkareissa!) ja iso ruusukimppu pöydällä, niin varmaan nostais vielä kivasti kuvan tunnelmaa...niin ja ammattivalokuvaaja+kamera ;) 
Kaikki meikit ei kyllä ole koko aikaa tossa noin levällään, mutta viikonloppuisin ennen bileitä kyllä.

9 comments:

  1. Suvi: Hihi, kiva! :) Ärsyttää ku toi kuva näyttää niin valjulta ton GT-kuvan yhteydessä, yksinään näytti kivemmalta :D

    ReplyDelete
  2. vitsit tuo sun kuvas kyllä vei voiton :--D

    ReplyDelete
  3. ihana fiilis, kummassakin kuvassa! ei sulta puutu tosiaan ku noi ruusut :) hei mistä toi superupea peilisi on?

    ReplyDelete
  4. Mä himoitsen myös vaaterekkiä, sekä sellasta vaatenukkea(tms?). Valitettavsti tähän nykyiseen kämppään ei mahdu, tai vaikka minä sen mahduttaisinkin, luulen että mies heittäisi sen ikkunasta ulos :D Seuraavaan asuntoon on PAKKO saada!

    ReplyDelete
  5. oo toi on tosi kiva!! eihän nyt ihan samanlaista voikkaan millään saada:)

    ReplyDelete
  6. Milka: Oi voi kiitos, jos sitä mieltä oot! =D

    Elen: Kiitoksia! No ruusuilla sais kyllä paljon lisää fiilistä ;) Peili on muistaakseni jyskistä :D

    Ansku: Mäkin joskus halusin sellasta kovasti ja sellanen jos ois omassa koossa, niin helpottais myös ompelussa paljon! :) Haha! Itsekin ajattelin, että kun kerta yksin asun, niin saan sisustaa niin tyttömäisesti kuin haluan ;)

    Pipari: le purrr!

    jannna: Kiiiitos vaan! :) Ei kyllä, varsinkaan kun ei omasta takaa löydy samoja juttuja kun kuvassa :)

    ReplyDelete