2 Feb 2011

2.2.



Pari juttua, mitä tuli viime viikolla postista. Elisabeth Ardenin 5th Avenue hajuvesi, joka on yks mun lemppareista ja Tigin Fashionista Spritz & Shinea lämpörullien alle. Tää on myös mun lempituoteitta, se toimii mun luonnonkiharissa, mutta suoristetuissa hiuksissa tosi hyvin. Lisäksi se tuoksuu ihanalta, vähän joltain mustikkamuffinilta, mutta ei imelästi. Nam!  Mä alotin viikonloppuna kipeenä ollessa The Vampire Diariesin katselun ja nyt oon ihan rakastunu Damoniin. Aiemmin olin ohittanut ton naaman sen ällösöpöyden takia, mutta tossa roolissa se on niin kuuman näkönen badass ETTÄÄÄÄÄ!!11!  Minulle yksi Damon, kiitos! (;



10 comments:

  1. Mä niin komppaan Damon asiassa :D Se on vaan jotain niin ihanaa tossa sarjassa :)

    Pidän sun blogista, vastikään löytänyt.

    -CC

    ReplyDelete
  2. Damon on ihan kiva juu ;)

    ReplyDelete
  3. Ah, Ian Somerhalder on ollut mun päiväunikohteista yksi jo monta vuotta! Tsekkaappa herran leffojakin :)

    ReplyDelete
  4. Sulla on aika samanlainen miesmaku kun mulla... Tuntuu et heti kun mä oon keksinyt uuden komistuksen niin eikö se viikon sisällä löydy täältä edustettuna! :D

    ReplyDelete
  5. tosi kauniita kukkia :)

    http://ddiamantee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Ainoa syy katsoa Vampyyri päiväkirjoja on Damon. <3___<3 Voiko mitään noin kuumaa edes oikeasti olla? (ja miksi tollasia ei kulje vapaana kadulla täällä suomessa?!?1)

    ReplyDelete
  7. KYLLÄ! Damon on kuumin badass IKINÄ!!! Vampyyripäiväkirjat pakko kattoo aina, vaikka äänettömällä, kunhan saa viikottaisen Damon-annoksen :DDD hah...

    ReplyDelete
  8. Miranda: Kiitoksia ,kiva kuulla! =) Ekassa jaksossa katoin vähän, että onpas niljakas hymy, mutta heti perään rakastuin :D

    linda: Onnnnn<3 =))

    Suvi: Nonni! Täytyypä tsekata, osaatko suositella jtn? :) Tosin esim. Lostissa Ian ei lämmittäny pätkääkään eikä muutenkaan sen kiiltokuvapoikalookki, mutta toi Damonin rooli on vaan täydellinen♥ Toi näyttää muuten sen yhessä Damon-ilmeessä ihan Ville Valolta :)

    -Nexus: Haha! Tuu sit seuraavan kerran HETI vinkkaamaan kun keksit jonkun :DD

    Carla: Mmmmmmmmm<3

    Jenni: On, kukat on ihania! =)

    HarMonica: ei voi olla, ainakaan montaa!! ♥ :D Ja niin MIKSEI???;(

    Satu: Onnn<3 Haha, mä oon kattonu tässä 5 päivässä 21 jaksoa, tänään saan alotettua tokan kauden...en tajuu kyl miten jaksan sen jälkeen odottaa aina seuraavaa jaksoa =)

    ReplyDelete