18 Feb 2011

God bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun.





Ensinnäkin hihii, mulla on lippu Linkin parkin keikalle! Iiiihanaa! Katselin myös kesän festareita ja mietin, että minne menis, mutta eniten kivaa olis luvassa Provinssissa. Avenged sevenfold!!! Pendulum, Volbeat ja SOAD! Sitten Sonispheressa, joka järjestetään tänä kesänä Helsingissä, niin siellä on In Flames!!! =P Provinssiin on varmasti lähössä eniten ystäviä ja tuttuja, mutta kuka tulee mun kaa Sonisphereen? Tein itselleni juuri kannullisen sangriaa perjantain kunniaksi, nam. Nyt siivoan vähän ja sitten vaan rentoudun ja menen ajoissa nukkumaan. Huomenna tulee kiva päivä, näen piiitkästä aikaa ystävääni, jonka kanssa on aina hauskaa - vedetään taas mansikat soseeks ;) Muuten huomaan, (näistä pakkasista huolimatta) että kevät alkaa olemaan lähellä, sillä mun pirteystaso on jotain ihan muuta kuin kuukausi sitten ja olen iloinen. Pimeinä kausina olen kuin puolikuollut mörkö, mutta oivoi sitten kun kevät koittaa! Mut joo ei muuta kuin hyvää perrrrrrrjantaita! =)
Biffy Clyro - Know Your Quarry

10 comments:

  1. Me ostettiin parin kaverin kanssa maanantaina liput Provinssiin. Oli se Avenged Sevenfoldin marraskuinen keikka niin hyvä et jo ihan vaan senkin takia, mut sit kun selvis et siellä on myös Pendulum, SOAD ja Volbeat niin aateltiin viihtyä koko 3 päivää! ((:

    ReplyDelete
  2. tosi ihania kuvia!

    http://riinamaaria.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Pipari: Osta omat!! Mnooo oookeiiii... ;o

    -Nexus: Uuu<3 Mä en oo viel ostanu sinne, mut samaa mietin et kai se ois pakko jaksaa 3 päivää, ku on noi hyvii bändejä :) Nii ja toi LP keikka on viel päivää ennen Provinssii, eli 4 päivää!! KÄÄÄÄK! :D Pitää viel kattoo, mut en mä nyt pelkäks perjantaiks voi lähtee niin pitkälle :o

    Riina: Voi kiitos paljon Riina! =)

    ReplyDelete
  4. Hanna: Hihii, ostoksilleeee!!! =D

    ReplyDelete
  5. Provinssi on kyllä kova tänä vuonna.

    ReplyDelete
  6. Mää ostin just liput Sonisphereen! :D En voi missata kun mun kultsimuru Corey tulee Suomeen <3 :D

    ReplyDelete
  7. linda: EPPAAA!! ;) Munki pitää houkutella joku kamu sinne, en uskalla yksin mennä! =D Slipknot ja IN FLAMESSSS pakkko nähä♥

    ReplyDelete