11 Feb 2011

I want to reconcile the violence in your heart.



Bööö! Ja TGIFF!! Mä yritän tehdä tänään päivä kanssani-postausta, mut mun hajamielisyyden takia en lupaa että se onnistuu, sillä jos muistan ottaa seuraavan kuvan vasta illalla yhdeksältä, niin tulee aika tylsä postaus :D Tähän asti oon selvinnyt kohtalaisesti. Mun perjantait on kyllä muutenkin semi tylsiä, mutta silloin kun on menoa, en ainakaan muista/ehdi/ehdi muistaa kuvailla. Perjantaisin pyrin yleensä vain rentoutumaan ja harvoin lähen silloin ulos, koska oon yleensä väsynyt aikaisesta herätyksestä. Katsotaan saanko postauksen huomenna julkaistua. Ehkä kirjotan PÄIVÄ KANSSANI mun käteen, niin muistan ottaa kuvia :D Mut hyväää viikonloppua puput!

Muse - Undisclosed Desires

2 comments:

  1. Kaunis :)
    Hyvää viikonluppua!

    ReplyDelete
  2. Oona: Voi kiitos samoin! Ja ihanaa viikonloppua sinnekin, Tampereelle, jonne mun paras kaveri muutti juuri muutama päivä sitten! :D Mä jäin (ainakin vielä toistaiseksi) Helsinkiin työn takia! =)

    ReplyDelete