8 Feb 2011

I wasn't joking when I told ya, you take my breath away, you're a supernova.






Voi kun oli kaunista aamulla, kun puut oli täynnä lunta. Mun puolesta saa olla lunta niin kauan kunnes tulee kevät, vaikka juuri viimepäivinä oon alkanutkin odottelemaan kevättä ihan uudella innolla. Tosiaan kesäänhän on enää 4kk aikaa tai siis kesäkuuhun, eli tarkoittaa sitä, että karkkipäivät vähenee ja lenkkipäivät lisääntyy! :D Kävin eilen Sörkän Beatissa ripsihuollossa Tiinalla ja sen maailman söpöin hauva makas huollon ajan mun masun päällä, aww! Ei mulla oikeen muuta tänään, treffaan kaverin kohta puoliin ja mennään ehkä syömään tai leffaan. Kuvissa: Thaimaan kotituoksutuliainen ystävältä, H&M:n uudet vanhat pussilakanat, helmiä ja Beat.

Kanye West - All of the lights

5 comments:

  1. ihana varsinki toi vika kuva! haluun tommoset

    ReplyDelete
  2. Mä en kestä nähdä toisten ihania ripsienpidennyksiä... :(
    Innostuin Piparin blogin kautta (yhdessä postauksessa oli mainintaa) et ottaisin ylä- ja alaluomiin kestopigmentoinnin :D Ajattelin jos on 4 kk ilman pidennyksiä sillä hinnalla saa sen pigmentoinnin :D ja olen vielä shoppailulakossakin niin.. :D

    ReplyDelete
  3. No millon tuut kylään? Lähetään keitolleeeeeeeeeee! :DD

    ReplyDelete
  4. sun blogi vaikuttaa hirmu ihanalta, jäänpäs seurailemaan! :)

    ReplyDelete
  5. jannna: Mustakin toi on ihanasti sisustettu, kelpais tollaset peilipöytät kotiinkin! :) Ja toi lattia<3

    Hanna: Hahaa, nää on kyllä vaarallisia nää kaikki kauneusjutut, joilla voi helpottaa laittautumista :D Mut kato sä ehtisit just sit kesäksi ottaa uudet ripset, niin ainakaan toi ripsitauko ei tulis niiiin pahaan paikkaan ;)

    Pipari: Keitolleeeee, JOOOO!! ;) Mul on ens la varattu, mut entä sitä seuraava la? =)

    Milla: Voi kiitos paljon! =) Ja tervetuloa♥

    ReplyDelete