9 Feb 2011

Lokakuu 2010




















Lokakuussa sain maailman ihanimman piristyksen loppuvuodeksi, Rasse♥ En enää paljon kastemadoista ja sateesta valittanut, kun piti käydä monta kertaa sen söpötyksen kanssa lenkillä. Tosin Rasse ei tykännyt sateesta, eikä sadetakistaankaan, ei, vaikka se oli sikahieno. Ystäväni lähti siis Thaimaahan loppuvuodeksi ja sain hänen toitsun hoitoon. Olin aina luullut, että oon kaikille koirille allerginen, mutta tästä ei ainakaan mitään tullut ja  tosiaan koirakuumeisena oli aivan ihanaa saada tietää, että minäkin voin ottaa koiran sitten kun olen valmis koiralle omistautumaan. Kahdessa ja puolessa kuukaudessa ehti hyvin huomata plussia ja miinuksia ja vaikka ihan hirveesti haluaisin jo hauvan ottaa, niin taidan odottaa vielä pari kolme vuotta :) Ei sillä, että olisi mitään negatiivista ollut, mutta en vaan koe vielä olevani valmis äidiksi :D


David Guetta ft Fergie & LFMAO - Getting Over You


Morgan Page & Lissie - Fight for you


Raised Fist - Some of these times

13 comments:

  1. Mun mielestä on ihan hyvä, ettet päätyny hankkimaan koiraa. Mäki haluisin koiran ja voisin nyt ottaaki, mut mä oon niin paljon pois kotoa, että koira tulis sit rajottamaan menemisiä ihan liikaa.

    Ehkä sitten koiran hankinta ois hyvä idea jos asuu toisen koiraihmisen kanssa ja voi jakaa vastuun lenkittämisestä jne. :)

    Nii ja mulle käy se lauantai. :D

    ReplyDelete
  2. Pipari: Niinpä! Samaa mäkin ajattelin, että turhaa ottaa koiraa, jos tuntuu, että ei oo tarpeeksi aikaa sille tässä vaiheessa elämää :) Okei, hyvä juttu!! Sit vedetään taas mansikat soseeks! ^^

    ReplyDelete
  3. Mullakin on ollut koirakuume ties kuinka kauan. Koko elämän suunnilleen :D Mutta vieläkään en ole koiraa uskaltutunut ottamaan..Jonain päivänä kyllä.<3

    Asiasta kolmanteen. Minkä merkkinen toi luomiväripaletti mahtaa olla? :)

    ReplyDelete
  4. ihana koira! ja ihana myös toi luomiväri juttuki!

    http://annika-its-all-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. AnsQ: Sama täällä, vaikka välissä ehdin haaveilla kissastakin, mutta niille oon vaan ihan allerginen :(

    Mä en muista merkkiä nyt, mutta ebaysta oon tilannut joskus sen :D

    Annika: Hauva kiittää! Ja luomiväripaletti on hyödyllinen :)

    ReplyDelete
  6. Mistä toi ihana "tikapuu"-teline on? :)

    ReplyDelete
  7. Anonymous: Noi tikkaat on Mangon näyteikkunasta :) Maalattu kellertävästä valkoiseksi.

    ReplyDelete
  8. AnsQ, tollasia luomiväripaletteja saa Coastal Scentsilta. :) Paletit valmistetaan samassa tehtaassa, mutta jokainen jälleenmyyvä firma myy niitä omilla nimillään.

    ReplyDelete
  9. Pipari ja AnsQ: Aivan, unohdin Coastal Scentsin! Hyvä Pipru! :)

    ReplyDelete
  10. hitto että rakastan sun sisustusta! aivan ihana <3

    ReplyDelete
  11. Milka: Voi kiitos ihana!! <3 =) Pitää yrittää tehdä joku kotipostaus tässä lähiaikoina :)

    ReplyDelete
  12. Ihanan hassu koira :D Tai ainakin toi yks asento <3

    ReplyDelete
  13. Elbu: Haha, se on! :D Tulipas taas ikävä sitä<3

    ReplyDelete