7 Feb 2011

Syyskuu 2010 (YÖK)


























Syyskuu oli läjä ..skaa.  Join halpaa viiniä ja poltin tupakkaa. Mä vaan vihaan syksyä, joka päivä vaan tuulee ja sataa ja on märkää ja haisee kastemadolta ja on kylmä. Vituttaa vielä jälkeenpäinkin kun ajattelen syksyä ja enkä ees haluis kirjottaa näihin syyspostauksiin sanaakaan...  Blääh, sitäpaitsi inhoan valittamista, mutku mutku mutku...No olen rehellinen, syksy vaan oli perseestä eikä yhtään haittaa että se viideltä vuodelta tuntuva aika on ohi. No okei, Lintsillä oli kyllä hauskaa♥ Nii ja ostin itselleni kookoksen piristykseksi, kun se näytti hylkeenpoikaselta ja katto mua siellä HeVi-osastolla niin söpösti, BUAHAHAA!!!1111 :) Diudiu.

Syyskussa soi:
Linkin Park - Blackout


Linkin Park - Catalyst


The Script - Exit wounds


P.Diddy - After love


Paramore - All I wanted

10 comments:

  1. Ohi syyskuun, läpi repaleisen lokakuun kaipuun kalijjakori kiliseepi :D

    Nyt mun alko tekee hirveesti mieli karkkia.

    ReplyDelete
  2. Suvi: Haha!! Mä viel kuuntelin tota biisii syksyl ihan just ton kohan takii :D Voi eiii, mun ois pitänyt laittaa sulle herkkuvaroitus!! :D

    ReplyDelete
  3. Heeii kerranki joku joka tietää milt kastemadot haisee!! Kukaa ei oo tähän asti tienny milt kastemato haisee ku oon valittanu niist mut sä tiiät!! JEE!:D ja hyiiii ettttää se on hivee haju...:S -Lissu p.s. Diudiu grrrrrauh vaan :DD

    ReplyDelete
  4. Lissu: Hahaaa!!:D Joo kastematohaju on kauhee :S Monien kahviloiden/ravintoloiden laseissa, ku ne pinoaa ne vielä kosteina, niin ne ummehtuneet lasit haisee myös ihan kastemadolta YÖK :D

    Hahaha, ja diudiugrauhille YÖK myös!! :DDDDD

    ReplyDelete
  5. hihi hauskoja kuvia! :)

    http://annika-its-all-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Piti tulla sanomaan toi sama, jonka ensimmäinen kommentoijakin. :-D Ei mutta joo, syksy on kyllä kertakaikkisen vituttavaa aikaa, mutta onneks nyt on kevät tulossa. :>

    ReplyDelete
  7. Annika: Kiitos Annika :)

    AnsQ: Haha :D Toi biisi alkaa kyllä soimaan päässä aina kun syksyn veemäiset asiat alkaa :DD Niinpä, ollaan jo tosi lähellä kevättä, toivottavasti se ei tänä vuonna viivyttele yhtä pitkään kun viimevuonna ^^<3

    ReplyDelete
  8. voi sua ihana ♥
    joo kastemadot = yöks :D sateella niitä limaisia matosia on joka paikka täynnä.
    muuten mä kyllä rakastan syksyä. syyskuu ei oo kiva ku aamulla ja illalla on kylmää, päivällä tuntuu et tukehtuu lopullisesti villapaitaan. lokakuu on ihanin ♥

    ReplyDelete
  9. Hanna: Hihii Hanna<3 :D Toivottavasti mäkin alan joskus nauttimaan syksystä, mulle vaan tuppaa tulemaan aina pieni kaamosmasennus silloin :/ Ja noi pukeutumisongelmat on kyllä alkusyksynä ärsyttäviä ja KASTEMADOT! :SSS :DD

    Pipari: No kutsu mut kylään hei, niin tuon sulle kookoksen tuparilahjaksi :DDD Nii ja voitais kyl pitää muutenki taas illanistujaiset! =)

    ReplyDelete