25 Feb 2011

Toivekollaasit

Olen tehnyt nämä Arkeen ja Juhlaan-vaatetoivekollaasit joulukuussa 2009 ja täytyy sanoa, että miellyttää edelleen kovasti silmää ja lähes kaiken kelpuuttaisin edelleen, mutta muutamia juttuja en enää himoitse läheskään yhtä paljoa. Ajattelinkin, että voisin tehdä nyt hieman yli vuoden päästä tämän uudelleen saman nettikaupan Net-a-porterin tarjonnasta ja katsoa kuinka paljon mieltymykseni muuttunut. Tässä on siis 2009 tehdyt kollaasit ja julkaisen pian uudet toiveasuni 2011.


Arkeen




Juhlaan


Kelpaisko mikään? :)

6 comments:

  1. Yes please! Mekoista alarivin puuteriunelma toinen vasemmalta ja arkeen kollaasin alariviltä saappaat - mutta konjakinruskeina, kiitos :)
    Muutamia ehdottomia klassikoita, joita kelpais käyttää vuodesta toiseen!

    ReplyDelete
  2. Taru: On kyllä aika ajattomia nuo :) Toisaalta mä oon niin mekkohullu kyllä, että mikään ei tunnu mulle ajattomalta, kun aina himoaa uusia malleja, vaikka värisävyt pysytteleekin aika samoina aina :D

    ReplyDelete
  3. Mekkorivin alimmalta kaks ekaa vasemmanpuoleista! Ihanat! ♥ (.. mä oon maailman huonoin pitää mekkoja, tasan yhtä mekkoa oon käyttäny varmaan kahden vuoden aikana. Tarttis tissit :D)

    ReplyDelete
  4. Suvi: HÖPÖHÖPÖ!! Mut mäki kyl tarttisin, vaikka en juuri mekkoja varten :DD joo toi vaaleampi on superrrrrihana♥ Mä en aiemmin tykänny mekoista yhtään, mut pari, kolme vuotta oon ostanu enemmän mekkoja ku sukkia tai mitään muutakaan yksittäistä vaatetta/asustetta :)

    ReplyDelete
  5. Tokasta kollaasista mulle kaikki kiitos! :) Mistä näitä ihanuuksia oot löytänyt?

    ReplyDelete
  6. Nirso: Haha, hyvä! :DD Kaikki on Net a porterista :)

    ReplyDelete