3 Mar 2011

Rise up and take the power back, it's time that the fat cats had a heart attack.










Siivottiin töissä yks päivä ja heitettiin kaikkea krääsää vaihtolavalle, niin joku sit tuli antamaan mulle tollasen Eiffel-torniavaimenperän ja tein siitä kaulakorun. Sitten tosi tärkeät kuulumiset: Meillä oli aika vauhdikas viikonloppu muutaman ystävän kanssa ja koska mulla oli monta tyttöä yökylässä 3 yötä putkeen, niin mun koti näyttää aivan jäätävältä poikamiesboxilta. Siis sellaselta missä ois vaan pelattu 2 viikkoo videopelejä, datattu, dokattu ja syöty pelkkää kotiinkuljetuspizzaa... ehkä jonku angstisen sinkkumiehen kodilta? Laittaisin kuvan tosta näkymästä jos kehtaisin, mut JOKU TASO mun blogillaki sentäs :D No, mut onneks oon aikoinani hyvinä päivinä kuitenkin sisustanu mun kodin jotenkuten nätiksi, niin mulla on vielä toivoa saada se kuntoon ennen huomista. Huomenna kun ollaan lähdössä mun ystävän kanssa taaaaaaas bailaamaan ja aloitellaan meillä.  Sitten muita tärkeitä asioita, niii niii pikkukoira tulee taas mulle viikon päästä, oivoi kuinka kivaa ♥

6 comments:

  1. Ihania nuo pinkkivalkoiset kellot! Mistä ne mahtavat olla peräisin?

    ReplyDelete
  2. Glitterikakkuaaaa!

    Ja älä välitä, meidänki kämppä on ihan superjäätävässä kunnossa :D Piti siivota nyt vapaapäivien aikana mut sen sijaan makaan vällyjen alla kipeenä :D

    ReplyDelete
  3. Ihmiset järkyttyy sanasta dokaus<3

    ReplyDelete
  4. Taru: Ne on söpöjä ja toimii joissakin asuissa :) ebaysta ne ja nuo kellotaulut saa vaihdettua, jos haluan kokonaan valkoisen kellon :)

    Linda: Namps, joo mun pitää tunkee tota aina ku leivon jtn, eli kerran kaks vuodessa :D Voi ei!! Mäki aina sairastan vapaapäivinä :( Paranemisia<3

    Pipari: :DDDDDDDDDDDDDDDD <3

    "Siis sellaselta poikamiesboxilta, missä ois pelattu 2 viikkoa shakkia, kiillotettu Macbook pron näppäimistöä, siemailtu vuosikertaviiniä ja syöty pelkkää kobe-härkää valkotryffelikastikkeessa..siis en viiti laittaa kuvaa d444... " better? :o

    ReplyDelete