13 Apr 2011

My stereo don't play love songs at all.


Viikonloppua.


Heips! Mä oon vieläkin Helsingissä, mutta koneella olo on ollut vähän rajoitettua viimepäivinä. Viikonloppu tuntui liian lyhyeltä ja jotenkin bailumoodi ei ollut täysin kohdillaan. Eilen olin kampaajalla laittamassa tyviraidat mun järkyttävään tyvikasvuun, joka tosin on kuvasta just poikennut. Lauantaina mulla on ripsihuolto ja sen jälkeen kahdet synttärit. Ripsihuollosta tulikin mieleen, että  kun tällä hetkellä käyn Sörkan Beatissa Tiinan luona, niin huoltoni ovat viiden viikon välein ja maksaa n. 70e riippuen työmäärästä. Tiina tekee ihan parhaat ripset ja luulen, että tulen olemaan aika nirso näiden jälkeen hintalaatusuhteessa. Tietääkö joku Tampereella hyviä ripsenhuoltopaikkoja vai pitäisikö minun koittaa ajoittaa ripsihuollot aina Helsinki-reissujeni yhteyteen...hmm?

Anna Abreu - Stereo


Shait kui hyvä biisi! Ripiitillä nonstoppina jo 3 päivää soinunna.

14 comments:

  1. Mä oon nii ruma et mut pitää sensuroida:(

    ReplyDelete
  2. Pipari: Boohoo hömppä ;( En tienny saaks tota laittaa :D

    ReplyDelete
  3. Heippa!

    Itse suosittelen Tampereella huollattaan ripset joko Seitsemännessä taivaassa Annikalla tai Primessa (primebeauty) Nooralla. Molemmissa paikoissa taisi tunnin huolto olla sen 65e... Mutta nää on taas näitä makuasioita :) Noilla ainakin vankka kokemus ja ite oon ollut tosi tyytyväinen!

    -Pia

    ReplyDelete
  4. Pia: Kiitos paljon vinkeistä! =) Ton toisen olinkin jo bonfgannut googlettamalla, mutta kivempi aina kuulla kokemusten perusteella suositteluja :) Kiinnostaisi vielä tietää, että kuinka usein käyt huolloissa? :)

    ReplyDelete
  5. Mistä tuo takki on ostettu? Tosi kivan näköinen!

    ReplyDelete
  6. Mä suosittelen Blingiä. Tunnin huolto maksaa 50-60e ja oon ollu todella tyytyväinen, itse oon käyny Tarulla mutta siellä on muutama muukin tekijä :) itse käyn n 4viikon välein huollossa.

    ReplyDelete
  7. Anna soi täälläkin repeatilla ;)

    ReplyDelete
  8. Huikee toi skumppa(eh villi veikkaus :D) pullo!

    P.s miks muutit treelle?

    ReplyDelete
  9. Itse oon tosiaan käynyt ripsihuollossa noin neljän viikon välein (joskus pari päivää alle ja joskus pari päivää yli) ja se tunnin huolto on ollut aina sopiva. Toi tunnin huolto on kai muutenkin se "normaali" huoltoaika, jos ne ripset on edes suurimmaksi osaksi vielä tallella.:D Tietysti riippuu kai siitäkin, kuinka nopeesti omat ripset uusiutuu...

    Toivottavasti löydät Tampereelta oman suosikkipaikan jos pidemmän aikaa täällä viihdyt! =)


    -Pia

    ReplyDelete
  10. Anonymous: Toi on HM:ltä viime syksynä ja noita kävelee kyllä liikaa vastaan, mutta tykkään silti :D

    Minni: Kiitos paljon vinkistä! :) 4vko huoltoväli kuulostaa ihan hyvältä! =)

    Suvi: Mä en oo ehtiny kuuntelee ku levyn pari kertaa, ku jumituin tohon, Send you packing ja Be with you-biisiin :D

    lindam: Tais olla joo skumppaa, sain sen lahjaksi ja oli kyllä makee pullo :D Muutin oikeestaan vähän huvikseen, ajatus lähti päähänpistosta, kun kaveri muutti sinne, joten mitään varsinaista syytä ei ole :D ehkä teen siitä postauksen lähipäivinä ;)

    Pia: Joo tunti kuulostaa ihan hyvältä :) Mä oon vaan tottunut siihen nyt, että yhtäkään "huonoa" ripseä ei jätetä ja siinä menee sitä aikaakin sitten enemmän, mutta enköhän mä totu uuteen "rytmiinkin" :D Ja tosiaan aiempi paikka jossa kävin, niin huomasin uuteen siirtyessäni, että aiemmassa jätettiin monta tärkeää kohtaa tekemättä, kuten kunnon puhdistus ja kuivaus ja ripsien yksitellen erotteleminen huollon päätteeksi ja tosiaan vanhassa paikassa tosiaan vaihtoivat vain huonoimmat ripset, ei kaikkia huonoja :) Mutta kiitos vinkeistä, pitää sitten varmaan heittää noppaa, että mihin päädyn tai sit meen vaan lähimpään :D

    ReplyDelete
  11. Amazing pics!

    Looove your style! Following! Follow back? <3

    ReplyDelete
  12. Marella: Thanks a lot Marella! :)

    ReplyDelete
  13. Ehdottomasti kokeile Blingiä ripsihuolloissa. Itse käynyt monissa paikoissa Tampereella, ja tuo ainut paikka johon ole tyytyväinen. Ja minä jos kuka olen nirso :)

    ReplyDelete
  14. Anonyymi: Oi, kiitos paljon vinkistä!! =) Pitääkin alkaa varaamaan aikaa jo, vaikka seuraavan otinkin vielä Helsingistä :)

    ReplyDelete