25 May 2011

Blöööö



Ostin supermaukkaan värisen meikkipussin. Pitkään oon jo kaivannut isompaa, mutta mä en osta ikinä mitään ellen rakastu ja tohon rakastuin. Ostin myös toisen hiuskukan vanhan kamuks. Ja toi vika manuaalilla otettu kuva muistuttaa mua taas koneella katottuna, että pitäisköhän mennä näöntarkastukseen ... Mulla on huomenna kolmas työpäivä ja oon aivan stressinä kaikesta mitä mun pitäis muistaa. Hohhhoooijaaaa! Ekana duunipäivänä olin ihan shokissa koko päivän. Jossain vaiheessa join sitten aamulla kiireessä napatusta vesipullosta vettä ja ihmettelin outoa sivumakua. Tajusin, että sama vesipullo oli ollut viime perjantaina baarimatkalla ja siellä oli valkkaria, jonka perään olin vain kaatanut aamulla äkkiä vettä, olin vielä enemmän shokissa ja heitin pullon äkkiä laukkuun. Tänään olis ollut terdekauden avajaiset Sunset Terracella ja Jaren, VilleGallen ja Märkä-Simon kuunteleminen ei helpottanut mun päätöstä pysyä kotosalla, joten tein jotain niinkin radikaalia, että laitoin musiikin väkisin kiinni ja menin ostamaan jäätelöä. Nyt vapautan itseni blogien ääreltä ja menen syömään jädeä. Hellurei!

6 comments:

  1. Hehee, voin niin kuvitella ton paniikin sun valkkari-veden kanssa!
    Ihan niin kun uudessa duunipaikassa ei olis ollut tarpeeks jännittämistä :D Omassa pääsä olis varmaan fiksuna tyttönä raksuttanut: "Jos joku vaikka huomaa tän..." :D

    ReplyDelete
  2. Älä oo shokissa. Khyllä se siitä lähtee rullaamaan, NÄÄS. :D

    Ihkut tukkakukat. Mun pitäis kans hankkia lisää kukkia. Tukkaan.

    ReplyDelete
  3. .. Nii ja eikse oo ihan ymmärrettävää haista viinalta ekana duunipäivänä? :D

    ReplyDelete
  4. Kiva meikki!
    Vitsi mä repesin tolle vesipullo jutulle LOL! :D Kelaa jos oisit jääny tost "kiinni", kukaa ei ois uskonu selityksiä!

    ReplyDelete
  5. Hei millä hiusvärillä värjäät hiuksesi :)? mä kun blondaan, niin jää aina juurikasvu sellaseksi oranssihtavan ruskeeksi aina..

    ReplyDelete
  6. -E: Haha, joo! :D Ja meille vielä painotettiin, että töissä ei saa haista viinalta, että jos edellisenä iltana ottaa, niin seuraavana päivänä vaikka olis kuinka hyvässä kunnossa, niin töihin ei tulla, koska viina haisee, niin minähän "juon" sitte töissä suoraan!! :DD

    Suvi: Joo, toki! ;DD Kukat on kivoja välillä, jos on muuten simppelimpi lookki, ootan jo rantakelejä, kun nään ton kukan, nam :)

    Pipari: No älä :DD Meinasin hajota, kun tajusin :DDD

    Anonymous: Saman syyn takia oon nyt viime aikoina vaan raidottanut tyven perusblondarilla (sinisellä jauheella), niin ei jää keltaista tai läiskiä, mutta sit on taas aina ihan pieni tyvikasvu, joka tosin näyttää musta ihan kivalta :) Goldwellin V 10 vaahtosävyte on myös silloin tällöin käytössä, jos tuntuu, että alkaa kellertämään koko tukka, se on ihan paras tukan kirkastaja :)

    Vaalennusaineet (nestemäiset) sopii tyven värjäämiseen, jos oma hius on muutenkin vaalea ja ei ole pahemmin punapigmenttiä, mutta muuten kannattaa RAIDOITTAA blondarilla (jauheella) :)

    ReplyDelete