14 May 2011

I'm not even interested in my *own* feelings.



...sanoi John Casey Chuckissa... liian hyvin sanottu :D Mun kaveri lupas, et jos muutan sen kaa Tampereelle, ni mä saan hovikuvaajan, mut eilenki se kaivo hiusvärin kuin taikatemppuna äkkii esille, ku pyysin sitä minuutiks rappuun ottamaan kuvia, eli mua on huijattu... ;( Tässä siis eilisen asu tälläsinä upeina katalogikuvina! :D 



Mä en oo ostanu varmaan yhtäkään vaatetta johonkin kolmeen kuukauteen (ennen niitä viimeviikon kenkiä), eiku yhet stringit joo. Ja sen lisäks oon ostanu ehkä yhen kynsilakan piristykseksi, vaikka en oo missään ostolakossa ollutkaan. En vaan oo löytänyt mitään kivaa ja eilen sitten päätin, että nyt lähden ja tuun kaupungilta kassit täynnä takas. HAHAHA! No, ehkä mun "värisokeus" vähän rajoitti eilen tota shoppailua, kun mun silmään ei osunu mitkään muut kuin neonvärit. Toi  neonkorallipinkkipersikka (whateva) on just se väri, minkä värisen huulipunan haluun!! No mut mun saldo oli jopa KOLME VAATETTA!! Yks hellemekko, mulle kuin mittatilauksena tehdyt Gina Tricotin farkut ja treenitoppi, johon tosin rakastuin niin paljon, että se pääsee tonne normaalivaatteiden osastolle ja uuden treenitopin lisään sitten kierosti uudelle ostoslistalle.  Alla ostokset:


Tosiaan testasin samalla tota Sports Trackeria 2 tunnin ja 40 minsan shoppailureissulla ja siitä kertyi 6km, vaikka luulin, että kävelin korkeintaan 2 kilsaa. No joo, testiksi saa jäädä, mutta oli ihan mielenkiintoista nähdä paljon sitä kävelee normaalilla shoppailureissulla. Illalla mentiin sit kaverin kaa kattoo lätkää baariin ja VOI VITSI MIKÄ MATSI! ='D Huomen sit jännäillään! Mä olin sit yöllä tosi ylpee, ku en ollut oikeen syönyt päivällä hyvin, niin en kuitenkaan mennyt muutaman lätkäsiiderin ja voittotequilojen jälkeen mäkkiin, vaikka nälkä oli järkyttävä. Kotiin kun päästiin, niin kämppis meni samantien nukkumaan ja mä menin hetken datailujen jälkeen vielä tupakalle. No, mitä kävi? Joku naapurin mies tuli mäkistä ja sanoi, että osti liikaa ruokaa ja heitti mulle hampparin käteen :D NOUUU! En edes ollut rukoillut hampurilaista. Salee näytin niin nälkiintyneeltä... tai ei, salee seisoin silleen retardina kuolaposkel ja tungin pääni silleen vähän kiusallisesti sen mäkkärikassiin, en vaan muista sitä, kun olin jossain lätkävoittopsykoosissa :D Mut meen kyl ostaa kohta sen outojen asioiden päiväkirjan itelleni. 

P.S. Vastasin kommentteihin, mutta blogger on jostain syystä pyyhkinyt ne ja muutenkin sekoillut...poisti  mm. mun edellisen postauksen ja nyt näköjään palauttanutkin sen, mutta vastailen kommentteihin myöhemmin, nyt on kiire!! :)

5 comments:

  1. pitkästä aikaa kuva susta!

    ReplyDelete
  2. JEEE FARKUT:-) TSINgTSING!!! t. aiskipaiski

    ReplyDelete
  3. Janna: Hahaa, jooo!! :DDDD

    aiskipaiski: NO ÄLÄÄÄÄÄ!!!! :DD <33Onks kovat bileet tänää Ulliksessa, kun ME VOITETAAAN? ;)

    ReplyDelete
  4. Oli kovat bileet Apollossa;) t.a

    ReplyDelete
  5. Aiski: GOOD GIRL<3 ;) Koitetaa näkyy vkl :)

    ReplyDelete