7 May 2011

Jos et huijaa et salee haluu oikeesti voittaa.




Sain Itellalta mahdollisuuden tilata blogilahjaksi postimerkkiarkin valitsemastani kuvasta ja pitkän pähkäilyn jälkeen päädyin tuohon pinkkiin heppakorukuvaan, josta tykkään hirrrrrmupaljon! Sit löysin iiihanat kengät Aleksi13:sta tarjouksesta. Namnam! Uusia bilekenkiä oonkin kaipaillut. Viimeksi kun vein kengät Sörkän Kurvin kehuttuun suutariin, niin täytyy kyllä sanoa, että on paras suutari missä oon ikinä käynyt. Vaihdoin korkolaput sekä kuoritutin ja maalautin korot ja hinta oli 15e! Mun mielestä tosi edullinen, varsinkin kun sain vielä maailman parasta palvelua superkiireisenä lauantaina. Mulla oli tuolloin juuri ripsihuolto Beatissa, enkä olisi ehtinyt hakea kenkiä siinä välissä, niin he lupasivat tuoda kengät minulle kulman taakse Beattiin ja toikin ja mun räjähtäneet bilekengät olivat kuin uudet suutarin käsittelyn jälkeen, ah! =)

Eilen olin Tampereella pääsiäisenä avatuissa Miamissa ja Hullussa Porossa, noi on toistaiseksi ollut täällä mun suosikkipaikkoja. Joku tyttö tuli eilen ihan yhtäkkiä istuu mun syliin ja anto mulle kunnon suudelman ,  piiiiiiiikkasen hämmentävää :D Lähdin sit omia aikojani kotiin sieltä ja matkalla lopetin mm. kolmen jätkän katumatsin torumalla niitä. Sen jälkeen joku criipperi lähti seuraamaan mua  ja juteltiin niitä näitä. Sitten tein U-käännöksen ja lähdin vastakkaiseen suuntaan kävelemään ja kadotin tyypin. Vähän ajan kuluttua sama jätkä oli taas mun kannoilla ja siinä vaiheessa ajattelin, että se haluaa murhata mut. Ajattelin, että nyt pitää  esittää, etten tajuaisi, että hän on murhaaja, jotta saan lisäaikaa elämääni ja kysyin ystävällisesti olisiko hänellä tulta. Ei se sitten murhannutkaan mua vaan oli vaan vähän eksyksissä, joten pääsin kotiin turvallisesti :D Mulle sattuu nykyään koko ajan kaikkia outoja juttuja ja vielä tää vieras kaupunki päälle, niin luulen välillä näkeväni vain unta. Alan tekemään kohta listaa kaikista oudoista jutuista, hah!

Tänään mun kämppis lähtee Helsinkiin ja mä oon nyt kahden vaiheilla lähdenkö itsekin. Siellä olis meinaan Beatin 1-vuotisbileet ja paaaaljon kavereita! =) Nyt alan ainakin valmistautumaan ihan varmuuden vuoksi ja mietin sillä aikaa asiaa :) Hauskaa launtaita!

2 comments:

  1. Milka: Thanks, miii likes tooo, vaik muuten oonkin todella epänaisellisen kenkänirso! :DD

    ReplyDelete