14 May 2011

Laiskakissa.

 Eilen oli ihan mieletön ilma! Ensimmäinen päivä pikkumekossa ja läpsyttimissä. Mulle tuli tiistain lenkin jäljiltä huonojen sukkien takia rakkula kantapäähän, joten laastaroin sen.
 Lähettiin kaverin duunin jälkeen kaupungille metsästämään jotain naposteltavaa puistoon mukaan. Löydetii yksi ainut paketti mansikoita ja mitä kävi? Lompakko oli jäänyt kotiin, joten ei saatu sitäkään :D Onneks oli pakastemansikoita kotona ;o



 Mun avovaimo!
 Sitten käppäiltiin takas kotiin ja tyydyttiin lähikaupan valikoimiin.
 Siis mehän asutaan täs omppuhotellissa täällä!



 Viinirypäleitä siis ja pullo shamppista.
 Oi mikä söpö pikkukuja! Aww!

 Puolen pullollisen jälkeen tuli jano ja iltalenkkisuunnitelmat muuttuivat iltaviiniksi ja terassiksi.
 Tänään oon ollut niin laiskamato, että oon maannut lähinnä sängyssä, no ton jätskin jaksoin kipasta kaupasta sentään :D
 Just syötiin mun Ukulelepeppu-Ponin kaa jädeä ja katottiin lätkää.
 Muutaman Suomen maalin jälkeen kaikki jännitys katos ja aloin lukemaan blogeja.
 Omnomnom!
 Kohta alkaa sitten siivous, odotan vaan, että kämppis tulee töistä kotiin, jotta saisin apua ;DD

 Niin ja nyt tuolla alko ukkonen. Toivottavasti menee nopeasti ohi, koska eilisen lenkki siirtyi tälle illalle! Nyt ei oikein kirjotus toimi, koska noi sotkukasat ärsyttää mua sen verran, että parasta ryhtyä siivoushommiin =) Mutta huomenna uusi, toivottavasti vähän ahkerampi päivä! EIKU ON, se on meinaa palkkapäivä, KA-CHING! Vois huomenna mittaa ne shoppailukilometrit, jos lähen kauppoja kiertelee =)

6 comments:

  1. Musta on niin outoa kattoa noita kuvia, kun en yhtään tunne Tamperetta ja sut nyt vaan yhdistää Helsinkiin. :)

    ReplyDelete
  2. Suvi: Haha, ihana :D Tääl on kyl ihmeellisen kotoista, vaikka kaikki onkin uutta! :) Mäkään en tuntenut tätä yhtään, enneku muutin, mutta se on jännenpää :D

    ReplyDelete
  3. Mä olen jotenkin aina pitänyt tamperetta hyvänä paikkana, vaikka en ole ikinä edes käynyt siellä. En tiedä mistä johtuu, mutta nä kuvat ei ainakaan muuttaneet mun mielipidettä :-)

    ReplyDelete
  4. hoplaa! mistä toi ihana pikkukuja on? asun itsekin treella, mutta ei vaan kilkata, että mistä toi on...

    ReplyDelete
  5. Anonymous: Toi on siinä ku kävelee koskipuistosta Stockalle ei Hämeenkatua, mut sen takana olevaa, nii siinä kadulla sit yks pikkukuja (en musita kadun nimeä) :)

    ReplyDelete