6 May 2011

Vähän niin kuin Salkkareitten Isabella palkitsee itsensä aina hyvällä viinillä, mä palkitsen aina itseni viinillä.












Moikka piiitkästä aikaa ja ISO SORI mikä tauko on ollut blogista (jos mulla ees on lukijoita enää :( ....). Vähän kuulumisia, eli vappuna muutin sitten kokonaan Tampereelle. Pääsiäisenkin olin täällä, mutta viimeisen kuukauden olin muuten ystäväni nurkissa Helsingissä viimeiseen työpäivääni asti. Bloggailu ei unohtunut, mutta oli kyllä sen verran hektistä, etten saanut siihen keskityttyä missään vaiheessa. Mutta nyt siis on viikko takana Tampereella asumista ja on kyllä vähän jännää, kun en tunne täältä ihmisiä jne. Vuokrasin siis Helsingin yksiöni hyvälle ystävälleni näin aluksi puoleksi vuodeksi ja Tampereella asun toisen hyvän ystäväni kanssa yhdessä. Idea Tampereelle muuttoon lähti n. puoli vuotta sitten päähänpistosta ja ihan oikeesti läpästä. Se siitä sitten kehittyi pikkuhiljaa ja kun töissäkin tuli niin paljon muutoksia, jotka ei itseäni miellyttänyt, niin se oli piste iin päälle sitten ja päätin lähteä. Eli oon täällä tavallaan ihan maisemanvaihdoksen vuoksi. Huomenna, ylihuomenna, yliylihuomenna ja yliyliylihuomenna tulossa lisää postauksii ja palaillaan blogin rytmiin, nyt kun sain prioriteettinumeroykkösen: pesukoneenkin toimimaan vihdoin ^^ hauskaa viikonloppua!

6 comments:

  1. "... Istun täs just kakkoses menos Pyynikintorille." xD

    ReplyDelete
  2. Suvi: Mist toi on?? :D Kuulostaa joltai Kumman kaalta, vaik en oo ikin kattonutkaa sitä :D En siis tajunnu :D

    ReplyDelete
  3. Ei toi oo mistään, mulla vaan tuli tollanen lause mieleen tosta saakelin Pyynikistä :D On niin tyhmän kuulonen nimi paikalla :DDD

    ReplyDelete
  4. mita olin etsimassa, kiitos

    ReplyDelete