19 May 2011

Väsisokeus





Oon tullu viimekesästä asti hulluks aina kun nään jotain kirkasta. Nyt mä en kaupassa mitään muita vaatteita kun värikkäitä. Kävelen kaiken neutraalin ohi, vaikka näyttäis kuinka kivalta. Talvella ei nyt aina tee mieli pukeutua värikkäisiin vaatteisiin, mutta kesällä kun alkaa pikkuhuljaa väriäkin tulemaan ihoon, niin kirkkaat värit toimii arkenakin. Aiemmin mun kaappi oli aika neutraalin värinen, mutta viimekesästä asti sinne on keräytynyt väriä. Tässä osa mun värikkäsitä lemppareista vaatekaapissa lukuunottamatta toi verkkatakki, joka on kämppiksen, jota katellessa harmittelen aina, etten ostanut viimesyksyllä sitä itselleni. Kunhan  saan loputkin vaatteet kaapissa siivottua, niin teen sinne ihan oman värihyllyn. Mulla oli viimesyksyllä joskus vaatteiden kuvausprojekti, jolloin kuvasin kaikki vaatteeni ja nyt kun saisin kaikki puolen vuoden aikana tulleet uutuudet vielä kuvattua, voisin tehdä postauksen, mun vaatekaapin sisällöstä väri väriltä. Katsotaan, jos tulis inpis tähän hommaan jokupäivä! :) Minkä värisiä teijän vaatekaapit on?

7 comments:

  1. Hei mulla on sama väritauti!! :D Alkaa käydä jo pelottavaks.. Mustia vaatteita sen sijaan on ihan liian vähän.

    ReplyDelete
  2. AnsQ: Mulla on onneks nitiä jäljellä "entisestä elämästä", mutta ei oo kyllä vähänn aikaan tullut mustaa ostettua :DD

    ReplyDelete
  3. Voi että, mullakin alkaa tulla toi värihimo nyt kesän alussa :D Mulla on vieläkin kaappi täynnä kaikkee ruskeeta, harmaata ja mustaa. Mut nyt on muutos tulossa ja kovaa vauhtia! btw, itekkin omistan tuollaset värikkäät rintsikat ku tossa ylimmässä kuvassa :)

    ReplyDelete
  4. ihanat noi turkoosit alusvaatteet!

    ReplyDelete
  5. Nuppeli: Noi on ihania noi värikkäät rintsikat, oisin voinu ottaa monessakin värissä, mutta koot oli kaikki jo lopussa, ku mietin liian kauan, mitkä haluisin :D Joo, voi että miten ihanii värei löytyykään nyt :)

    Lalalaura: Joo, mä kans rakastuin niihin, vaikka useammin näkyykin tyttömäisempiä värejä alusvaatteissa mulla, niin noita en voinut vastustaa =)

    ReplyDelete
  6. hei mistä mahtaa olla tuo kolmannen kuvan räikeä huppari?:) onko uusi vai joskus kauemman aikaa sitten ostettu, ja jos uusi niin mikä hintaluokka? tosi kivan näkönen:))

    ReplyDelete
  7. laura: Toi on ostettu JC:stä pari kk sitten, mutta siellä ei taida enää samanlaisia olla jäljellä. Toinen samantapainen versio löytyy ilman huppua kylläkin, olikohna musitaakseni joku 40e(?) :)

    Joku lukija tosin vinkkasi uusimpaan postaukseen, että Intersportissa (ainakin täällä Treen Koskarissa) oli ollut samantapainen verkkatakki :) Pitääkin käydä katsastamassa se!

    ReplyDelete