5 Jun 2011

Kirjoita kommenttisi hitaasti, olen blondi.








Omnomnomnomnomnomnom, colours!! Oon pienestä asti rakastanu graffiteja ja nyt piti käydä pitkästä aikaa kuvaamassa kun yksi päivä törmäsin noihin. Oltiin eilen kotibileissä korttelin päässä ja unohdinhan sitten loggautua ulos FB:stä, niin tunnin päästä mun statuksessa luki sitten jotain tosi kivoja anaalijuttuja...oli muuten eka statusjäynä ikinä omalla kohalla...kännykällä en saanut sitten  poistettua statusta ja seurauksena oli -5 facebookkaveria tunnissa... Vähän kyl hämää, et kuka oikeesti luuli, että kirjottelisin itse tommosia, vaikka olikin lauantai-ilta ja kello vissiin yli kymmenen...jotai tosikkohiekkiksii salee (synonyymit ilkeä blogianonyymi) :D  Se onkin varmaan ainut ihmistyyppi, jonka on hankalaa tulla mun kanssa toimeen, koska mä olen tämmöinen semivitsikäs adhd-blondi;>  Huomiselle mulla on suunnitelmissa pyörän ostaminen, löysin meinaan yhen söpön, jota en saa päästä pois! Siitä lisää sitten kun oon käynyt tsekkaamassa sen ja ehkä myös poistamassa! PiNkki, valkoinen vai vaaleanvaalean mattaharmaa pyörä??? =)

5 comments:

  1. Milka: Nii on! =) Vähän kirkastin värejä, mut graffat on niin hienoi!!! =)

    ReplyDelete
  2. Poistiko joku sut kavereista vaan tuhman statuksen takia hahahah? :D

    Jee saan kans huomenna pyörän, mutta vaan mummin kätköista wuhuu 8)

    ReplyDelete
  3. Oona: Joo niin luulisin, ku yhtäkkii lähti niin moni:DD Jee, hei mennää sit yhes pyöräilee! =)

    ReplyDelete
  4. Joo pyörätreffit joku päivä :D
    Ja PINKKI pyörä ehottomasti!!

    ReplyDelete