21 Oct 2011

Chrome lamps



Mulla on vielä tää kämpän laitto aika vakavasti kesken, joten tän perjantain vietänkin kotia järjestäessä. Huonekaluthan olivat jo suurinosa paikoillaan muuttaessani, mutta en vieläkään ole saanut laatikoita purettua. Vaikka olin vain 6kk pois asunnostani ja jopa vierailin siellä sen aikana, niin silti jotenkin hassusti tuntui, että olisin muuttanut uuteen, jopa ensimmäiseen kotiini. Parin viikon jälkeen  tosin taas tuntui kuin oisin asunut täällä koko ikäni, mutta eipä sekään huono vaihtoehto oo, sillä rakastan mun kotia niin paljon! Jotain uutta pitää kuitenkin saada ja vihdoinkin löysin Ellokselta kivat lamput, 2 lamppua yhteishintaan 110e! Harkitsin parin lampun välillä jonkin aikaan, mutta tein aivan oikean päätöksen, sillä oon ihan rakastunut noiden ulkonäköön. Kromi heijastaakin hyvin sen missä vaiheessa oon kodin laitossa ;) Laitan myöhemmin lisäkuvia lampuista ja muutenkin kodista, mut nyt oikein hyvää PERRRRJANTAITA! 



Nyt Ellokselta saa muuten -25% alennusta tilauksesta.

2 comments:

  1. Suvi: Oon kans ihan rakastunu noihin, tosi tyylikkään näköset! =)

    ReplyDelete