29 Oct 2011

Hå P



Oonks mä muuttumas harakaksi ku himoitsen kaikkee hopeeta? Toi Gt:n klats/meikkipussijuttu jäi  mun mieleen niin vakavasti et kävin tänään hakemassa sen ja löysin yhen toisenkin hopeen jutun, jonka haen myöhemmin sisustusjuttuihin! Mä haluisin tollasii meikkilaukkuja jos löytyis jostain niin ainakin vielä kirkkaan keltasen! Mun kaveri on houkutellu mua chatissa jo pari tuntii bailaamaan tänään ja yleensä mut on joku 5minuutin helppo puhuu ympäri, mut saa nähä mitä tässä käy, ku en oo vieläkää lämmenny...kamuu haluisin kyllä nähdä ♥ Hauskaa lauantai-iltaa! Onks teillä koti-ilta vai bileet? =)

2 comments:

  1. Jos jäät himaan, mun blogissa on hyviä lauantaifiilistelybiisejä ;) ♥

    Mulla on olkkari täynnä tuikkuja, teetä ja leipää nenän edessä. Lasten mentyä nukkumaan leffa. En vaihtais :)

    ReplyDelete
  2. Suvi: Pitääkin mennä tiirailee, jos oot tehny uusii löytöi, ite ku en oo vähään aikaa löytäny kivoi biisei! =S

    Oi kuulostaa ihanalta, pitääkin laittaa tuikut ostoslistalle, ellei niitä tuu noista muutamasta purkamattomasta pahvilaatikosta vastaan! =)

    Onneks mäkin jäin eilen kotiin:D

    ReplyDelete