22 Oct 2011

Helmenvalkoinen Sony Vaio ♥





Tuolla aiemmassa kuvassa vilahtikin jo mun kuukauden ikäinen uusi rakas ja ajattelin nyt laittaa siitä tarkempia kuvia. Olen jo pitkään halunnut valkoista läppäriä ja nyt kun kerran läppäri hajos, oli sellainen pakko hankkia. Macit on ollut musta aina kauniita, mutta tykkään käyttää enemmän pc:tä, joten tää ihana Sony Vaio kun tuli vastaan, niin ei tarvinnut kauaa miettiä. Tää on vaan niiin kaunis ja ihana ja mikä tärkeintä, sopii mun sisustukseen(!!!) :D

7 comments:

  1. Kiva toi tietsikan "röpelöpinta"! :)

    millamainen.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Milla: Mä ihastuin siihen myös! =)

    ReplyDelete
  3. Toi on niin upee <3 Mulle on tietokoneissa tärkeempää se, miltä ne näyttää kun mitä siellä on sisällä xD Itellä on joku valkonen Packard Bell vai mikä tää on :D

    ReplyDelete
  4. AnsQ: Se on mun poikaystävä ;D

    Anniina: Määki rakastan!! =) Haha, mäki skippasin kaikki rumat suosiolla ku etin uutta :D Toisaalt entisen koneen jälkeen osaan arvostaa tän hiljaisuutta, se humisi meinaa lujaa :D

    ReplyDelete
  5. Hei luin aikaisempia postauksia ja ihastuin täysin sun sisustusmakuun! Olisi tosi ihana jos tekisit kunnon koti esittelyn joskus :) Mistä muuten oot hankkinut sen sun päiväpeiton? Tosi kaunis!

    ReplyDelete
  6. Anonymous: Hei, tosi kiva kuulla! =) Nyt kun saan kodin taas uudelleen kuntoon, niin varmasti teen taas uutta postausta :) Valkoinen päiväpeitto (torkkupeitto) on Ikeasta ja kitin värinen Ellokselta :)

    ReplyDelete