17 Oct 2011

Long time no write.






Jos joku vielä on edes siellä ruudun toisella puolella, niin on kyl hassunvaikeeta kirjottaa taas tänne, kun on ollut niin pitkä tauko...sen huomaa jo siitä, että kirjotan tätä nyt 30.07.2011 luonnostellun tekstin päälle, jossa pahoittelen pitkää blogitaukoa. Aluksi piti pitää vain parin viikon kesäblogiloma, mutta sitten läppärini hajoitettiin. Ylempi kuva on vanhan koneeni näytöstä ja tavallaan se on  jopa aika hieno. Olin silti aika möks, koska kuvia, joista ei ollu varmuuskopioita tuhoutui tuhansittain plus muita tärkeitä kirjoituksia. Siinä meni sitten hetkeksi mahdollisuus bloggailuun ja sitten tuli vielä muita juttuja jne jne. Onneksi suurinosa edellisen koneeni sisällöstä on tallessa, mutta vähäsenkö kaivelee, että ennen koneen rikkoutumista yksi tärkeä asia tuoreella ostoslistallani oli ulkoinen kovalevy... No mutta, nyt oon muuttanut takaisin vanhaan kotiini Helsinkiin muutama viikko sitten, joten pikkuhiljaa alkaa löytymään aikaa bloggailuun, jos mulla vaan on enää edes lukijoita olemassa? :o Noista blogiesittelyistä olen tehnyt jo kesällä suosikit-postaukseni ja julkaisen sen pian :) 

17 comments:

  1. täällä ollaan edelleen ü

    ReplyDelete
  2. Mä ainakin oon oottanu vaan, että millon tuut takasin!:) Jees!

    ReplyDelete
  3. Jeij! <3 Ihanaa että kirjoittelet taas! :)

    ReplyDelete
  4. ida: Jeee, kiva juttu! =)

    Nicita: Oi, ihanaa! =)

    HarMonica: Ihanaa, että mua ei oo hylätty! =D <3

    ReplyDelete
  5. Suvi: Kiitos <3 JA TERVETULLOO VAA sulle fb:hen takas! ;( Hyvä yritys? :D

    ReplyDelete
  6. En oo tulossa :P Hyvin oon pärjännyt ilmankin! Pari ekaa päivää meni järkytyksessä ja turhaan hiirikäsi haki FB-kirjanmerkkiä heti aamusta :D

    ReplyDelete
  7. hertta: Jeeeee<3

    Suvi: Haha, mä en pystyis tohon! ;D

    ReplyDelete
  8. Hei jee! Oot takas!♥
    Laitoin sulle just viestin fashiolistaan :D

    ReplyDelete
  9. Hanna: Hihii, moi Hanna! =) Jee, meen heti kattoo :D <3

    ReplyDelete