31 Oct 2011

Neon korallii!

Luonniksiin oli jäänyt yks asukuva,  jossa esiintyy yksi mun uusinpia ihanuuksia, meinaan neon koralli takki! Mä tajusin tän takin kesällä liian myöhään ja siks tuli vähän ongelmia saada se. Ehkä ne oli ollutkin vain väliaikaisesti  loppu, koska kuukausi sitten näitä näkyi taas olevan H&M:n nettikaupassa eikä kestänyt hetkeäkään, kun jo näpyttelin tilauksen. Mä rrrrakastan tätä värii! Nyt tää on kyl jo liian ohut ulos, nimimerkillä kaksi viikkoa jo toppiksessa, mut heti keväällä otan tän käyttöön En saanut tätä väriä yhtä kirkkaana taltioitua kuvaan kuin mitä se on, mut mitä pidätte väristä? :)

6 comments:

  1. oooo onks sulla hamilton tote, ootko mistä ostanu :)

    ReplyDelete
  2. iiiihana takki! just kivan pirtee ü

    ReplyDelete
  3. AIJJJAI, onhan se ihana :) Mulla on sama takki samassa värissä ja se oli kesällä ihan lemppari viileinä päivinä!

    ReplyDelete
  4. Anonymous: Juu, stockalta =)

    ida: Niinpä, en vois kuvitellakaa olevani vaikka surullinen jos mulla ois noin iloinen takki päällä:D

    Katja: Oivoii, joo voin kuvitella, ku toi on just sellanen ihanan ohut! En malta oottaaa et pääsen käyttää tota kunnolla! =)

    ReplyDelete
  5. paljon toi korsin laukku maksaa stockalla :)

    ReplyDelete