20 Nov 2011

Beanna Morgan

 

Nettishoppailunaama.
 Huuhhhhuuuuh, olin tänä viikonloppuna pitkästä aikaa oikeasti bailaamassabailaamassa, ihan yökerhossa jopa käytiin Oonan kanssa, joka tuli Tampereelta koulutuksen päätteeksi vielä mun luokse kyläilemään. Musta on tullut syksyn aikana ihan nörtti noissa bailaushommissa, mutta nyt tuli sitten kilisteltyä kunnolla eikä mulla ole edes tukka kipee, mut muuten on kaikki morganifiilikset, ahdistukset ja vainoharhaisuudet hyvin kohillaan! Miksi aina krapulassa tuntuu siltä, että olis edellisenä päivänä tanssinut Antti Tuiskua alasti Narinkkatorilla suorassa tv-lähetyksessä ja että siellä ois ollut muutenkin kaikki hyvänpäivän tutut, sukulaiset, työkaverit ja muut paikalla :D Ulkonakin pelottaa kävellä, kun kaikki tuijottaa sua sellasella "Mä tiedän mitä sä teit eilen, MÄ NÄIN SUT!"-ilmeellä ja päässä huutaa hysteerinen ääni "EN MÄ OO TEHNY MITÄÄ PAHAAAA, JÄTTÄKÄÄ MUT RAUHAAN!!" ...hrrrr...jäätävää, hyvä ettei itku tuu! :D Juotiin Oonan lempijuomaa NVY:tä, joka pääsi munkin suosikkeihin sekä hehkuviiniglögiä ja mustikkashotteja ja tehtiin myös mun lempparii nachosalaattia. Oli kyllä superkivvoo! =) Uskallauduin tänään kuitenkin ovesta ulos ja kävin kaupungilta hakemassa tälläset nörttilasit mulle, ihan Henkkamaukalta miesten osastolta, kun en saanut niitä pois mielestä. Puhelin oli tietenkin mukana, se on yksinäisessä krapulassa vähän niinkuin hengityslaite, pelkää, että romahtaa, jos puhelu henkisen tuen kanssa yllättäen katkeaa. Nyt koitan kuvailla vähän muita ostoksia postauksia varten ja sitten rentoilen loppuillan!

4 comments:

  1. Moiqqis,
    Luin ton hiustenpidennys postauksen, niin mistä olet ostanu ton hupun raidoitukseen? :) tai muutenkin noin vaalennusaineet?

    ReplyDelete
  2. Anonymous: Huppu on jostain kaupan huppuraitapakkauksesta ja muut on tukusta :)

    ReplyDelete
  3. Totally feel you. Harvoin tulee kunnon fyysinen krapula, mutta toi henkinen puoli tulee kyllä hitto soikoon joka kerta, vaikkei oikeesti edes olisi tehnyt mitään typerää...

    ReplyDelete
  4. Anonymous: Joo, se on jtn ihan kauheeta :D tekee mieli kaivautua sängystä ja lattiasta läpi jonnekkin pimeeseen koloon häpeemään, vaikkei edes tarvitsis :D

    ReplyDelete