15 Nov 2011

Etsintäkuulutus: Löytyykö sinulta tätä takkia?





Illalla laitan parempaa postausta, mutta nyt on pakko etsintäkuuluttaa tätä kaverin päältä bongaamaani (ja melkein ryöstämääni) takkia. Eli H&M:n musta ohut kevät/kesä/syksytakki. Ollut myynnissä viimekeväänä ja kesällä. Jos jollain on turhana ostoksena tällainen tai mistä vaan syystä ylimääräisenä, niin olen halukas ostamaan.  MINA HALUAAAAN, oli niin  ihana!   Jos siis haluat myydä tällaisen takin koossa XS-L tämän takin niin laita mulle meiliä beannanblogi @ gmail.com (poista välit).



7 comments:

  1. kelpaisko harmaana? :) xs löytyis :p

    ReplyDelete
  2. Anonymous: Voi kiitos, mutta mustaa etin, se harmaa/kitin värinen ei oikein sovi mulle vaikka nätti väri onkin! =)

    ReplyDelete
  3. Mulla ois mustana S kokoo :) oon käyttäny ehkä kaks kertaa, mutta siitä repes ihan vähän tosta alhaalta sisältä siitä vetskarin vierestä se kangas, se ei kyllä näy mihinkää

    ReplyDelete
  4. mulla löytyisi hei mustana, M koossa. Tossa on kyllä tooosi isot koot, mutta mäkin oon noilla nyöreillä kiristäny sitä sit muotoon!

    ReplyDelete
  5. Löysin jo takin! =) Kiitos paljon myös teille! =)

    ReplyDelete
  6. Tuo on kyllä niiiiin kiva takki, oon käyttäny omaani ihan tosipaljon, niin monikäyttönen :) Ostin keväällä hm:n alesta 5€, ei tullu kalliiks :D

    ReplyDelete
  7. Anonymous: Oho, aika halvalla lähtenyt!=) Mustakin sopii moneen tyyliin, niin helppo yhdistellä =)

    ReplyDelete