13 Nov 2011

Fiilistelyä.

Kuumaa glögiä.





Oon nukkunut ja siivonnut koko viikonlopun. Eilen vedin sellaset 20h unta, joten eiköhän oo nyt viime viikon univelat kuitattu. Tänään vähän fiilistelin joululauluja jazzin tahdissa ja herkuttelin glögilä ja suklaalla. Laitoin viikko sitten jouluvalot, niin ei oo niin pimeää kun menee nukkumaan (ei pelota, tsih!) ;) Mulla on jo pari vuotta ollut valkohopeinen joulukoristeteema, vaikka en nyt mitenkään ihan hirveästi koristelekaan yleensä, mutta tänä vuonna mä haluan sellaiset supervärikkäät valot, mitkä mulla oli pienenä! :) Tuo varmasti iloista fiilistä mun muuten värittömään kotiin. Nyt ajattelinki tehdä ensiviikon tehtävälistan ja sitten valmistaudun nukkumaan! 

6 comments:

  1. ESSUU: Pitää alottaa ajoissa fiilistely! Joulu tulee ja menee niin nopee aina =)

    ReplyDelete
  2. Mitäs joulujazzia oot fiilistelly? :-)

    ReplyDelete
  3. Taika: Spotifysta vaan kuuntelin jotain lempilauluja jazzversioina :)

    ReplyDelete