11 Nov 2011

Fridayyyyyyy 11.11.11 11:11:11














Mun rakas Helsingin kotirapun ovi kesällä :D



Tällä viikolla mä oon nukkunut pääasiassa neljän tunnin unia, joten uskon että simahdan tänään aikasin.Mä näin pari viikkoa sitten sellasta unta että mun luona oli bileet ja yhtäkkiä oltiin siellä enää mun kaverin kanssa kahestaan. Kaikki oli hävinnyt ja alettiin hätääntyneenä soittaa meijän pikkusiskoille, mutta nekään ei vastannu. Yhtäkkiä kurkkasin sängyn alle ja näin siellä jonkun lakanoihin kietoituneena ja olin että "HAHAA, täällä on joku piilossa!" Sit tökin sitä lakanan sisässä olevaa henkilöä tök, tök, tök. BOOOOO, siellä oli KAUNA ja se imas sen suullaan kaiken sisäänsä. Mä ehin huutaa mun kaverille, että "Nyt mä tiedän mihin ne on mennyt" (meijän siskot) ja se oli mullaki sit menoa. Sit olin sen ruman kalpeen kaunan sisällä ja tajusin et mäkin kuolen kohta, kun happi loppuu, että terve! :DD 

No, siitä asti sitten se Kauna on nyt sit  riivannut mua. Siis yks niin paska kauhuleffa, katottu sillon ku se oli just tullu, jossa enemmän nauroin ku säikyin niin aiheuttaa mulle suunnilleen kerran vuodessa jtn pelkotiloja tai painajaisi. No viikko sitten katoin sitten Scary Movie 4:n, jossa oli tosta Kaunastakin läppää. Ajattelin, että komedialla saisin pois sen mun mielestä, mutta se sininen  pieni poika, jopa Scary movie-versio on niin kauhee ku sillä on se suuauki-ilme, että nyt oon alkanu pelkää sitä. Hypin hämärässä  rapussa tyyliin kattoon ku joku tulee vastaan ja kun yöllä herään ja on joku vaatekasa nurkassa ni voi saakeleisshön  mä saan shokin, ku säikähdän et se poika istuu siinä :D TAI sit pelkään et se on jossain kaapissa piilossa kun avaan sen.

Tulipas pitkä stoori, mutta siis niin, tällä viikolla tosiaan kun oon nukkunut niitä 4 tunnin unia oon ollut niiin sairaaaaaan väsynyt, että! Nyt sit taas yks päivä mun unessa  (tai unihalvauksessa) se hiton hukutettu pikkukauna tuli mun olkkariin pelottelee mua ja se "teleporttas" itteään niinku metrin päästä metrin päähän, silleen välkähteli siinä ja sillä oli se saakelin imu/huutoilme naamalla koko ajan. No anyway, mä sain ihan hirveen raivarin kun halusin vaan nukkua, niin menin sitten ja otin sit pikkunaperoa tukasta kiinni ja nostin ilmaan, se jtn rimpuili vastaan, mutta päätin sitten vaan hakata sen. Se sit imas mun nyrkin ja käden puoleen väliin asti sisäänsä, mut siinä se mun kädessä roikku silti ja hakkasin ja paiskin sitä sitten seinää ja lattiaa vasten, APUA MÄ KUOLEN :'''DDDDD Ja nyt jos joku luki vaan ton viimesen lauseen, niin se poika jonka hakkasin, oli siis JO kuollut....niin ja siis se oli UNI! No, jatkoin uniani (unessa) ja yhtäkkiä kun katon olkkariin, niin siinä on se SAW:n pyöräspede polkemassa tyhjää sillä pyörällään... siis  oikein vingutti sitä vi-tun rumaa pyörää ja tuijotti ja yritti pelotella mua, kun mä yritin vain ja ainoastaan nukkua!!! Normaalisti oisin varmaan heränny kiljuen hiestä märkänä, mut mitä, mä vaan käänsin siinä unessa kylkeä silleen PFFFT, EVVK! Että sen verran väsynyt sit oon ollu :DD Nyt se Kauna ei oo enää häirinny mun unii tai ajatuksii ja toivon ettei  tuu enää ikinä takas!:D


Kaunapoika.
Pyöräspede.



Tälläset perjantaitarinat tällä kertaa! T. Yhteensä 23h unta viime sunnuntaista asti :D

Hyvää perrrrjantaita! Ja anteeks, että kirjotin niin monta kirosanaa tähän tekstiin, poistin niistä jo 3/4.

11 comments:

  1. Juuri tän takia mun ainut "kauhuleffa" minkä oon nähny, niin on Blair witch project :DDD
    Joutuisin varmaan johonkin parantolaan tollasien leffojen jälkeen, kun muutenkin unet on mitä on, yyyys!!

    ReplyDelete
  2. Oona: Mä rakastan kauhuleffoi :D Ennen uskalsin kattoo niit yksinki, mut nykyään on pakko olla seuraa et uskallan :D Mut en kyl tajuu, et to iei ees must ollu pelottava leffa ja siitä jääny pahimmat traumat :D Haha, viikon päästä sit herätää molemmat jostai unihalvauksesta ja kiljutaan yhes :DDD:D

    ReplyDelete
  3. :DD hahaha, voi eiii! Kerroit ton nii hauskasti, mut oikiasti tuo on ihan persiistä. Oon ite superherkkä kaikille yliluonnolliskauhuille et oon sit aina ihan kuset housuissa joku viikon yöt jos eksyn sellasta kattoo :x

    unihalvauksetki on niin kamalia, mun pahin oli kun makasin selällään ja sellanen ring-tyttö ryömi mun rintakehälle istumaan niin et tuntu henki loppuvan :/ onneks sit pääsin hetken päästä liikkumaan.

    Toivottavasti saat nyt sit nukuttua viikonloppuna, etkä hakkaile tyyppejä koko yötä :D

    ReplyDelete
  4. lindam: Siis sillon ku se tapahtuu (joku pelkotila) niin oon ihan shokissa, mut myöhemmin sit nauran niille aina :D

    HYIIII, kuulostaa sikakauheelta!!! =O Vitsi oisin halunnu kirjottaa tähän enemmänki noit unihalvausunii, mut en ehtiny. Mun on pakko tehä myöhemmin uus postaus, noi on niin järkyttävii :D Mäkin oon pikkasen oppinut nyt yrittää herättää itteeni onneks kun oon lukenut näistä niin tiedostan sen unessa jotenkin sit, mut ei se onnistukaan niin helposti vaikak kuinka yrittäis huutaa, nii ääntä ei tuu :D

    ReplyDelete
  5. lindam: niin ja toivotaan!! :D

    ReplyDelete
  6. Mulla olis varmaan ihan sama tai VIELÄ pahempi jos kattoisin kauhuleffoja! Ne mitä oon kattonukin, nii poikaystävän kainalossa piilossa ja tyyny naaman eessä puoliks :D Tolleen pystyin vasta sen kaunankin "kattomaan". Mä oon niiin hermoheikko :D Enää en ees kato mitään kauhuleffoja koska ei oo ketään kenen kainaloon mennä suojaan :DD Ja kun mulla just tulis ne aina sitte nukkumaan mennessä kummittelemaan..niin ei kiitos :D

    ReplyDelete
  7. Anonymous: Haha :D Mäkin voisin tehdä päätöksen, et katon seuraavan kauhuleffan sit ku on joku vartioimassa siinä ja mielellään vaikka asuu saman katon alla :D:D Mut mulle vaan tulee sit aina sellasii "No en mä kyl mitään pelkää!"-oloi ja sit pakko kattoo taas joku kauhuleffa :D Sitä osaa katuu vasta sitten kun alkaa pelottaa :D

    ReplyDelete
  8. Tarkotuksella vai vahingossa klo 11.11 ;O hrrr! 11.11.2011 klo 11.11 (-: Pelottavalta kuulosti muutenkin!

    -jenny

    ReplyDelete
  9. Jenny: Tarkotuksella meni :D Katoin tuleeko maailmanloppu tai pimahtaako kone :DDDD

    ReplyDelete
  10. apua ihana huppari muistatko mistä oothomannut:)

    ReplyDelete
  11. Anonymous: Toi on Jack & Jonesista miesten huppari, mut joku vuoden vanha jo :) GT:ssä oli muuten tismalleen samanvärinen collegepusero nyt uudessa Active-mallistossa, tosin ilman huppua :)

    ReplyDelete