17 Nov 2011

Gräffididii.












Taas näitä värikkäitä ihanuuksia. Tästä ei oo tarkotus tulla mikään Suvilahtiblogi, mutta oli  niin hienoja värikkäitä graffoja viimeviikolla koko seinä täynnä, että pakko oli ottaa kuvia, välillä kun siellä sattuu olemaan seinä täynnä jotain kakkaa =) Mun kylmää aamua lämmitti erityisesti noi eläinaiheiset ja mikä on toi hukkuva jääpalamonksteri? :o Mä oisin ihan innoissani, jos sinne ois joku päivä maalailtu mylittleponeja(vink vink vaan kaikille taitaville maalareille;) ) ! Tai ehkä meen ite ens kevään sit maalaa niitä :D Mähän oisin yläasteella halunnu maalata tollasen värikkään graffan mun huoneen seinään, mutta äiti ei antanu, mutta nyt oonkin suunnitellut jotain sisustusjuttua, jossa voisin tuollaista jotenkin käyttää, hmmm....Sen lisäksi muistin mun yhen taulun, joka mun on pitäny tehdä jo pari vuotta! Vitsi voin olla taas ylpee itestäni ja siitä miten ryhdyn tuumasta toimeen, buah ;)

4 comments:

  1. Nythän se just puretaan rakennusten tieltä, eksä seuraa uutisia? ;) Et saa enää kauaa siitä nauttia.

    Mustaki toi monsteri on ihku!

    ReplyDelete
  2. Suvi: Ei tota pureta, se on se Kalasataman puolella oleva =)

    Niin on, niiiiiin söpö :)

    ReplyDelete
  3. Aijaa, kato turhaan koitin päteä. :DDDDD

    ReplyDelete