2 Nov 2011

I don't believe in weather forecasts.





Tässä kolmen viimesen viikon jokapäivänasukuva :D No ei nyt ihan, mut oon käyttänyt jo kolmisen viikkoa toppista, ihan vain mukavuuden halusta, vaikka lisäksi tää onkin  aika lemppari ja oon tosi tyytyväinen tuohon (vielä toistaiseksi :D) valkoiseen väriin. Tuun huonolle tuulelle kun tiedän, että pitää nousta lämpimästä sängystä aamulla (mulle aina liian aikasin) ulos kylmään, joten lämpimän takin ajatus on vähän lohduttanut mua. Mun unelmatalvi ois sellanen -4 C läpi talven, riittävästi lunta ja ei ikinä nollakelejä, jäätä tai räntää. Saa nähä mitä tulleeee.

9 comments:

  1. Reetta ja Suvi: HUPSSS! :D Vahingossa poistin teijän kommentit, kun otin tän uuden bloggernäkymän käyttööni enkä ole vielä tottunut :D

    ReplyDelete
  2. Reetta: Kiitos! Mäkin oon miettinyt että tulisko otettua takki liian aikasin käyttöön, kun ei pakkasta oo ollu vielä :D Niin sais kyllä mun puolesta tulla myös lunta äkkiä! =)


    Suvi: Nii no sitä mäkin mietin, että joudunkohan laittaa montakin takkia päällekkäin sitten kun tulee kylmempi :D

    ReplyDelete
  3. Ihana takki! Näyttää lämpimältä, mutta ei lihavoittavalta :p

    ReplyDelete
  4. AnsQ: Miilikestoo! :) Ja hyvä pointti, meinaan olisi jäänyt varmaan tuokin kauppaan, jollei siinä olis ollut kiristystä vyötäröllä, kun mua ei oo siunattu "tikkujaloilla", joille sopii jättimäiset (ja muodottomatkin) takit paremmin =)

    ReplyDelete
  5. Hahhaa ;D

    Se on ihan kakka se uus, mä vaihdoin siihen aluks. Ulkonäkö on kivempi ja silleen, mut se ei mun työkoneella toimi - siellä on vanha Explorer-selain ja Chromea ei saa asentaa. Siinä ei siis toiminut kaikki painikkeet ja sulki aina kaikki selaimet yhtäkkiä. Piti vaihtaa takasin... :P

    ReplyDelete
  6. Suvi: Työkone on tärkein, missä bloggerin (muunkin kuin lukemiston) pitää toimia ;D Joo, no mun on pakko koittaa totuttautuu, kun jostain syystä se vanha versio ei suostunut tallentaa enää tekstejä...:o ellei sit ollu vaan väliaikainen bugi :)

    ReplyDelete
  7. Ihana toi laukku, mä haluun myös! Voitko laittaa siitä tarkempia kuvia? :)

    ReplyDelete
  8. Mäki haluisin valkosen toppiksen, mut tiiän et se ois jo huomen mun meikkivoitees.

    ReplyDelete
  9. Anonymous: Niin on, kiitti :) Katsotaan jos tekis jonkun laukun sisältöpostauksen taas :)

    Pipari: No mul ei oo meikkivoidetta, mut hihassa on nyt jtn harmaata =O Pitää vaan äkkii pestä, ettei pinty :)

    ReplyDelete