27 Nov 2011

Joululahjatoiveita - kollaasi

Mulla on harvemmin erityisiä joululahjatoiveita, eikä nyttenkään mitään pakkosaadatoivetta ole. Mutta nyt kun vihdoin kuukauden kokoamisen jälkeen sain jonkunlaisen toivekollaasin tehtyä, niin käydään se läpi. Tässä on nyt lähinnä siis lahjoja, joita toivon itseltäni :D

1.Kunnon lompakkoa mulla ei ole ollut pitkään aikaan käytössä ja käytän sellaista pussukkaa, johon mahtuu kortit ja pikkuhilut juuri sopivasti. Oon kuitenkin ihastunut noihin Ted Bakerin iloisen värisiin kiiltonahkaisiin lompakkoihin, joten sellainen olis ihana. Toi meikkipussikin on ylisöpö, mutta tarviinko sellaista, kun mulla on jo toinen ihana.

2. Hajuvedet mulla on kaikki ihan lopussa ja uusia kaivattaisiin. Escadan uusi pinkki tuoksu oli ihana ja purkkikin todella kaunis, nam! Toinen hajuvesi voisi olla joku Cleanin tuoksu, joista vasta kuulin ja kävin heti Kicksissä niitä tuoksuttelemassa. Niistä kelpais melkein mikä vaan Warm Cotton, Fresh Laundry, Cotton t-shirt jne...

3.Converseja mulla on aina listalla, vaan värit vaihtelee, mutta haluasin noi monochromet valkoisena tai mustana. Mustat mulla joskus olikin, mutta myin ne ja nyt haluan ne uudelleen.

4.Hienoja kumisaappaita osaa kaivata vain kun sataa, eli mm. tänään. Hunterilla on parit kivat ja Burberrylta löytyy myös tyylikkäitä saappaita. Vaikka saappaat olis kivat jossain iloisessa värissä, niin luultavasti päätyisin kuitenkin ihan mustaan väriin, mutta joku jippo niissä on oltava, kuten noissa kiiltävissä Huntereissa.

5.Tuollainen iso ketjukoru jäi multa pari vuotta sitten ostamatta olikohan Lindexiltä ja se on sellainen ostamaton ostos, joka palaa vähän väliä kummittelemaan mua. En kovin paljoa käytä koruja, koska en vain osaa, mutta tuollaista oon jo monesti kaivannut. Ilmeisesti Guessilta on löytynyt vastaavanlainen  ja  Michael Korsilta löytyy tälläkin hetkellä, mutta tosiaan käytän koruja niin harvoin, että 175 dollarin hinnalla tulee kalliit käyttökerrat. Saa vinkkailla mulle jos jostain löytyy vastaavanlainen edullisesti? 

6.Toinen koru, johon olen syttynyt hitaasti on tuo nimikoru ja sellainen kelpaisi hopeisena mulle.

7. Michael Korsin tai muu vastaavanlainen hopeinen kello. Musta rannekellot on turhia, koska kännykkä on usein jopa lähempänä, enkä oo juuri koskaan tykännyt niistä, paitsi pienenä tykkäsin joistain vaaleanpunaisista mylittleponykelloista, varmaan kun olin juuri oppinut kelloa edes lukemaan ja joskus kun näkee oikein korumaisen kellon.  Ihastuin kuitenkin tuollaiseen pari vuotta sitten mutta en olisi ollut valmis maksamaan kellosta silloin oikeestaan juuri mitään, koska se oli epäselvää, olisiko minusta edes käyttämään kelloa. Nyt kun olen jo pari vuotta tuota jo katsellut ja uskon että olisin käyttänyt sitä paljonkin, niin jotenkin se hinta alkaa tuntua koko ajan pienemmältä summalta, mutta kun en rannekorujakaan päivittäin käytä, niin tuntuisikohan iso kello ihan ylimääräiseltä ranteessa...?

8.Sitten perus hiusjuttuja ja kosmetiikkaa löytyy toivelistalta, koska niitä nyt kuluu päivittäin.

9.Sit löytyy vielä toi ihana musta iso shopperilaukku.
 
10. Ja harmaa rusettipanta, mä haluun! Tai langat siihen! En oo kyl kutonut johonki 10 vuoteen, mutta luotan siihen että saan yhen tollasen maailman simppeleimmän palan kudottua tai muuten hermostun :D

Itseltäni toivomieni toiveiden lisäksi toivon esim.  Aladdin tummaa konvehtirasiaa (en oo vielä kertaakaan saanut vaikka viime vuonna vihjailin siitä siskolle lähes jokapäivä :D ), shamppista, leffalippuja ja lisää pölypusseja(!!!) mun imuriin :DDDDDD

Mä ihmettelin aina pienenä, kun pyysin äitiltä joululahjatoivelistan, niin sillä oli just jtn tiskiharja, patalappu, vispilä tai että oisin askarrellut vain jotain kivaa :D Aloin kerran itkemään, että "Miksi sä äiti haluut niin huonoja lahjoja, kun sulla on niitä samoja tavaroita jo muutenkin??" luulin että äiti olis ollut kutienkin jouluaattona surullinen, kun oisin toteuttanut sen tylsiä toiveita, vaikka se kuinka vakuutti että ne olis kivoja :D Oisin halunnut että se toivoo jotain spesiaalia, minkä oisin sitten tietenkin ihan "YLLÄTTÄVÄSTI" ihan itse ostanut rakkaimmalle äidilleni :D Nyt tajuan vanhempana, että just jotkut ihan perusjutut vaikka hyödylliset pölypussit, joita on itse tosi tylsää ostaa tai tiskirätti hauskassa värissä voi olla just se kivoin joululahja! :D

Mitäs teidän toivelistoilta löytyy ja löytyykö jotain samoja kuin multa? :)

7 comments:

  1. onko sulla minkäkokoinen jalka :D Mulla olis yhet käyttämättömät hunterin regent savoy -kumpparit kaapissa :P voisit ostaa itselles joululahjan haha :D

    ReplyDelete
  2. Anonymous: Uuuuuu! :D Mulla on 39-41, 40 useimmiten, mutta todella pienissä malleissa 41, en kyllä tiedä minkälaisia nuo Hunterin koot ovat? :)

    ReplyDelete
  3. Multa löytyy tuo Ted Bakerin pinkki lompakko ja olen saanut siitä hirveästi kehuja ihan tuntemattomiltakin ihmisiltä kassajonoissa! :D Ja on tosi kätsy.

    ReplyDelete
  4. Niin joo, on mulla ilmeisesti tuo meikkipussikin! :D

    ReplyDelete
  5. Kissaämmä: Se on kyllä ihan karkin näköinen ja samoin tuo meikkipussi!! =) Tosi pirtee ja söpö!

    ReplyDelete
  6. Säilytän tosin tuossa meikkipussissa kameraani, koska en niin hirveätä määrää meikkejä kanna mukanani...tai no, sitten ne lojuu jossain kassin pohjalla. :P Mutta joo, Ted Bakerin jutut on kivoja!

    ReplyDelete
  7. Kissaämmä: Niin on! Ja koitin itsekin miettiä, että keksisköhän tolle pussilel jotain muuta käyttöä :D Äääää miks noi lompakot on molemmat liian ihanan värisii? Onks ok kantaa kahta lompakkoo mukana :DDD HAHA

    ReplyDelete