6 Nov 2011

Kapula



näkyyks ripset?

Mulla oli eilen ihan hirvee darra, vaikka en ollut ollu edes juomassa, MIKSI? Päätä särki iltakahdeksaan asti, oksetti ja kaikki tavarat hukassa. Mun piti siis käydä ostamassa valkoset piilarit ja olla zombi, mutta kameran hajoaminen pilas mun zombifiilikset, joten olin TAAS kissa. Sen verran ahne olin, että laitoin 2cm tekoripset, vaikka toi kamera nyt ei jostain syystä tallentanu niitä hyvin, mut hyvä etten lähteny lentoon ku tuuli puhalsi. Olin siis Beatin Halloween-bileissä, jossa näki taas ihania ihmisiä!  Jatkettiin iltaa DTM:ssä, jossa oli myös Halloween-bileet ja aivan mielettömästi asuihin panostaneita ihmisiä! Niin ja tosiaan mun kajaali oli mystisesti kadonnut juuri eilen, niin lähdin bileisiin ilman kissameikkiäni, koska tajusin tunnin kiukkuisen etsinnän jälkeen salamannopealla blondin päättelykyvylläni, että kauneushoitolasta saattaisi EHKÄPÄ löytyä kajaalia lainaksi ;) Beatin Halloween-postauksesta pääseekin kurkkaamaan paremmin itse bileisiin ja jos joskus voi sanoa hyvällä että "Onpa oksettavan näköistä ruokaa!", niin se oli eilen Beatissa :D Aivan mahtavat matosalaatit, verikastikkeet, siniset patonkilevitteet ja hirviön veriboolit siis! ;)  Kiitos mahtavista bileistä! ♥

No comments:

Post a Comment