1 Nov 2011

Kotimatka























Otin eilen kuvia mun kotimatkalta ihan huvikseen. Mulla on monta reittiä, mutta eilen menin kangaskaupan kautta. Vaikka jatkuva pimeys väsyttääkin ja jopa masentaa, (ei onneksi ainakaan vielä) niin onhan se silti aika kaunista ja tulee aina sellanen nostalginen fiilis kun kellot siirtyy talviaikaan. Vahvimmat D-vitamiinit ja kirkasvalolamppu ovat olleetkin jo kuukauden käytössä. Tänään kun lähdin töistä, aloin ajatuksissani liikenteen melussa yksinäni laulamaan antaumuksella Lily Allenin Fuck You:ta ja imitoin väliin jotain torvia (oikeesti........!!!) jne, kunnes säikähdin vähän hölmistyneenä mua tuijottavaa nuorta ja komeaa mieslenkkeilijää, oi terrrrve!! :'''''''''''DD'DD''''D

10 comments:

  1. Tosi ihanan tunnelmallisia kuvia! =)

    millamainen.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Toi kuudes kuva on mun lemppari, mageita!

    ReplyDelete
  3. Milla: Kiitos :) Mulle tuli kans melkein joulufiilis jostain syystä, ehkä se on toi punertava kuva aleksista :D

    Pipari: Niiku salee oot ite autol siin jossain ;D Kiitti kifu! :)

    ReplyDelete
  4. Aaa sun blogi on hurjan kiva! Missä päin asut, näyttää ihanalta :)

    ReplyDelete
  5. AnsQ: Kiiiiitos AnsQ! =) Ulliksessa päin :) Tää onkin tarkkaan valittu asuinpaikka :D <3

    ReplyDelete
  6. Asukko nykyään siis Tampereella vai Helsingissä ? :O

    ReplyDelete
  7. Anonymous: Helsinkiin on jo takas muuttanut =)

    ReplyDelete
  8. ihania kuvia! <3 ja vitsit, rakastan Ullanlinnaa (kuvien perusteella asut siellä päin ..?) yks kaveri asuu myös siellä ja ihastun aina vaan enemmän :)

    ReplyDelete
  9. Noora: Kiitoksia! =) <3 Juu, sama juttu, olin myös monta vuotta rakastunut tähän paikkaan, kunnes sitten muutin vihdoin tänne, täällä tuntuu kotoisalta! =)

    ReplyDelete