9 Nov 2011

LOL











LOL, toi pinkki lol-lasinalunen  oli niiiiiin mulle, etten voinut olla ostamatta! :D Day:sta bongasin. Niit oli myös wtf, lmao, stfu ja omg eriväreissä, mut yritin hillitä itteni. Nyt ne kummittelee mua,...mitä se kertoo musta, hä,  oonXmä pissis, wtf? :D No ei...(pä) mut emmä mitää lasinalusii tavallaan tarvii ja en suosi turhii ostoksii, mut kyl mä silti vähän haluisin mennä takas sinne....voishan noita käyttää sisutuksessa... niinpä muuten!!! Joo mä meen takas! Nyt on vähän randomkuvii muuten. 

Sitten kamera-asiaan, eli vein eilen sen kameran huoltoarvioon, mutta siinä meneekin perjantaihin asti, kun ei ihan silmällä nähnyt onko pahakin vika. Jos osia joudutaan vaihtaa, niin tulee varmaan sen verran hintaa huollolle, että on järkevämpää ostaa uusi kamera. Hitto, oisin jo eilen halunnut juosta ostamaan uuden, kun jouduin jättämään sen raukan sinne korjausliikkeeseen, ei se mun papparais-Nikoni siitä kuitenkaa enää tokene :'( No mutta, harkitsin  n. kuukausi sitten uuden kameran ostamista (päädyin kuitenkin uuteen linssiin) niin ehkä pitää nähä asian valoisa puoli, että saatan nyt ihan joutua ostamaan sen uuden kameran ;) Olis tosin ollut ikävää ja kovin noloa, jos oisin ostanut uuden kameran ja myynyt vanhan ja se olis hajonnut nyt uudella käyttäjällä, haha.  Ehkä  mielummin täyttelen vakuutusilmotuksia ku taistelisin jonku huuto.nettiläisen kanssa korkeimmassa oikeudessa, hohohoo!

5 comments:

  1. oho tulikohan toi äskeinen kommentti Pipru tunnareilla

    ReplyDelete
  2. Sitten meitä on kaksi, pissistä siis :D Mullakin on toi LOL! Ja sit kans se turkoosi, en kyl muista mitä siinä luki :x

    Mua aina vetää puoleen tollanen hauska "krääsä" :P Oon taas tulossa tiistaina Heltsinkiin, niin pitänee käydä Day:ssä taas vaihteeksi :P

    En vaan tiiä mihin tungen enää näitä?!? :D Ehkä nojaamaan johonki hauskoihin paikkoihin? Esim. johonki peilin lähettyville? :D Et LOL vaan aina kun kattoo omaa naamaansa.. :O :D

    P.S. IHANIA kuvia <3

    ReplyDelete
  3. Pipari: ei oo tullu mitään :o

    lindam: Se sellanen mintunvärinen/turkoosi oli lmao ja sen haluun ainakin, se on niiiiiin ihanan värinen :D Mua harmittaa et noit ei ollu keltasena. Joo mä oon kans miettiny samantapasia paikkoja. Onhan noi kyllä pirteitä ja mua ne vetää just niillä väreillään puoleensa! :D

    Ja KIITOS<3 =)

    ReplyDelete
  4. nii piti sanomani, että mä haluun sellasen mis lukee TROLOLOLOLOL

    ReplyDelete
  5. Pipari: MÄKI!! Mä meinasin kirjottaa sen tän otsikoks, mut miten oisin voinu ku jengi ois kelannu et en osaa lukee :D

    ReplyDelete