28 Nov 2011

Maanantainen olo.



Tänään oon jaksanut hoitaa vain pakolliset jutut ja katsoa päivän uut...salatut elämät!
Eliseltä herkkupäivältä jäi jauhelihaa, salaattia, pepperonii, tabascoo ja creme fraichee tortillalle. 

Sit ostin Eurokankaasta tälläisen hopeisen/valkometallisen kankaan tyynnynpäällisiksi, mutta nyt tulikin mekon tekemishimo, joten saa nähä päätyykö sisustustyynyjen vai mun päälle tuo.

Mallailua.

Hohhoooo, mä nukuin viime yönä 2 tuntia!! Tai nukuin ja nukuin, pidin lähinnä silmiä kii kun kolmen tunnin pyörimisen jälkeen ajattelin että se vois helpottaa unen saantia. No eipä helpottanut vasta ennen kuin herätyskello alkoi soimaan. Torkutin sitten päättäväisesti 40 minuttia ja meinasin  lopulta, viimeinkin, NUKKUA pommiin vai pitäisikö sanoa nukahtaa pommiin? Yritin sitten pikavauhtia valmistautua töihin ja tuijotin vaatekaappiin kuin mikäkin vähä-älyinen usean minuutin ajan. Tuijotin tyhjää ja roikuin kaapin ovessa, kunnes havahduin siihen, että ovesta pitää olla 5 minuutin päästä ulkona ja vedin lähimmät vaatteet päälleni.

Töissä tunsin itseni vieläkin vajaammaksi. Jos multa kysyttiin jotain niin tuntui kuin en olisi ikäänkuin lainkaan ymmärtänyt kysymyksiä. Siis esimerkiksi "Tiedätkö niitä makusiirappeja mitä laitetaan kahviin?" no tottakai tiedän, mutta mun vastausta edelsi monta pitkää sekunttia kestävä kummastunut ilme, että olisi saattanut suun aukinaisuuden ja kulmakarvojen asentojen perusteella luulla multa kysyttyvän suurinpiirtein jotain yksityiskohtia oudoista salaliittoteorioista ja vinkkejä parhaista piilopaikoista. Yhtäkkiä saan sitten siitä auki olevasta suusta jotain ääntä muodostettua hidastetusti (kuola varmaan valui samalla) ja vastasin sitten vieläkin todella epäröiden "...ööö jooo..??..(kukkuu?)....". Siis mitä mä ehkä tiedän makusiirapit, tiedänhän mä, pää jumissa pahimman kerran.

Hetken kuluttua toinen työkaveri seisoi mun vieressä (ties kuinka kauan) ennen kuin tajusin että se kutsui mua. No okei, no se kutsui mua jollain kangasasiantuntija?-nimellä tms, niin sen voi ehkäpä pistää sen piikkiin, etten ihan samantien hokannut, että kyse oli minusta. Sit kysyi multa kangaskaupoista ja kankaista jotain ja mun mielipidettä mitä sen työhuoneen väreistä. JEE, mun lempiaihe, sisustus ja mitä mä sanon "öööö....no mistä väreistä sä tykkäät? ööööööö...................öööööööööö... " että terrrve, toivottavasti voin jatkossakin olla avuksi, buah! :D En oo taas vähään aikaan tuntenut itteeni yhtä ameebaksi kuin tänään ja ymmärtämisvaikeudet jatkuivat vielä kaupan kassallakin, onneksi ei ollut sentään jotain treffejä illaksi ;o Joo nyt vois mennä nukkumaan! Hyvää yötä!

No comments:

Post a Comment