1 Nov 2011

Nails





 
Eilen olin niin poikki etten tehnyt juuri mitään. Kynsilakat sentään sain vaihdettua ja söhersin niistä sitten tollaset, vaikka visiot oli jotain VÄHÄN muuta :D Seuraavan kerran voisin kokeilla tollasta graffitikuvan näköistä. Ens lauantaina ois luvassa Halloween-pippalot  ja mulla on tietenkin luonnollisesti pukeutumisongelma. Mikähän mä oon aina ollut, ööö vuonna 2001 kissa, 2002 kissa, 03 kissa 04 kissa, 05 kissa, 06 kissa, 07 kissa, 08 .... :D Alkaakohan toi olee jo mielikuvituksen puutetta, laiskuutta vai onkse vaan kissarakkautta? :D Ainiii, mul oli joskus myös pupunkorvia 2 paria,  mut muistaakseni lainasin (eli annoin ne) niitä joskus mun kaverille ja sen poikaystävälle...

Totaaa...hmm....miten te ootte pukeutuneet halloweenbileisiin? :)

2 comments:

  1. merirosvo :D .
    nyt mä vaan isken V for vendetta- naamarin päähän

    ReplyDelete
  2. ESSUU: Hyvä idea mutuen! Miks mä oon unohtanu naamarit kokonaan? Se vois olla meinaa helppo! :D

    ReplyDelete