25 Nov 2011

SexyHair

Ajattelin laittaa vähän kuvia tiistailta, jolloin olin Tavastialla Tytin mukana Sexyhairin koulutustilaisuudessa.  Tytti pyysi mut mukaan, koska muut Beattilaiset olivat illan varattuja ja   koska oon muutenkin kiinnostunut hiusjutuista. Itsehän tykkään toki isoista hiuksista, mutta suu loksahti auki kun jenkeistä saapunut Skot Foss sanoi että suosristusraudoille ja sileiksi silotetuille hiuksille voi heittää pian hyvästit ja lavalla nähtiin isoja, sotkukiharaisia kampauksia, olin hieman shokissa. Itselläni kun on luonnonkiharat hiukset joista saa pelkällä föönillä jonkun villakoiralaamaleijonanristeytyskampauksen, niin seurasin leikkauksia pikkuisen epäilevästi.

Välillä mietin, että voisiko pörrökiharoista tulla niin suurta muotia, että voisin lähteä aamulla ovesta ulos  hiukset auki ja pelkällä föönauksella, ilman että ihmiset katsoisivat mitä kummallisimmilla ilmeillä? :DD Saattaa kuulostaa typerältä, mutta mun kaveritkin ihan oikeasti nauraa mulle, kun näkee mut vastaföönattuna lampaana, haha!  Niin nauran minäkin nykyään, nuorempana hakkasin päätä seinään ja itkin, kun ei ollut vielä niin hyviä suoristusrautoja kuin tänä päivänä. Nimim. aloitin hiustensuoristamisen kreppiraudalla ;)

Voisin puhua omista hiusjutuista ihan omassa postauksessa lisää kuvien kera, mutta katsotaan nyt muutama kuva tuolta koulutustapahtumasta. Mukana oli myös  idHAIRin kouluttajat Jani ja Sandra. Itse rakastuin Sandran pinkkiliiloihin  hiuksiin ihan älyttömästi, että .... voisitteko kuvitella mulle tommoset? Mä voisin....mutta sitten en kuitenkaan käytännössä jokapäiväisinä hiuksina :D Mut aivan ihanat, tulee mieleen mylittlepony, eli yllätys että kolahti! 
Scot Foss.

Jani ja Sandra.





Sandran ihanat hiukset!



Tästä saisin ihan parilla supernopeella tempulla tehtyä copycatin omiin hiuksiin :D Tyyliin muotovaahto ja kuivatus ilman harjaamista.







Itse olin räjähtäneenä paikan päällä suoraan töistä, postin, kaupan ja kodin kautta juosseena. Mites toi mun hiukset, alkaa olee muuten hieno "liukuvärjäys", kun vieläkin mietin että ruskeaksi vai entistä blondimmaksi? Osaan myös toimia ihan spontaanisti; kerran valitsin jäätelön kaupassa alle viidessä minuutissa, kun kaveri käski naama punaisena kiiruhtia, haha, mutta tässä tehään jo jotain maailman ennätystä jahkailussa!

No comments:

Post a Comment