21 Nov 2011

Shoppailuja.

On jo pitkään pitänyt hankkia jonkunlainen kiharrin lämpörullien rinnalle ja sitten kuulin tästä Remingtonin Pearl Wandista, jolla saisi nopeasti kiharat, jotka myös pysyy. Itselläni kun on luonnonkiharat hiukset ja suoristan ne, ei tiukemmat kiharat tahdo siinä sen jälkeen  enää oikein pysyä, mutta tälläpäs pysyi vielä seuraavan päivänkin. Onnistuin kyllä saamaan heti pari palovammaakin 210 asteisesta kihartimesta, mutta opin varomaan ja loput kiharat sain laitettua ilman pahempia polttomerkkejä...saattoi toki johtua myös siitä,  että puolet lopuista tein patakintaat kädessä. Jokatapauksessa, rauta on superhyvä, joten en voi kuin suositella!



Edellisessä postauksessa esitellyt  söpöt lasit.
En oo käyttänyt värillisiä piilareita moneen vuoteen kuin ihan pari kertaa ja nyt teki mieli kokeilla jotain uutta. Ostin harmaat onetone piilarit ja nää on tosi luonnollisen näköiset mun silmissä. Itselläni on vihreän ruskeat hazel silmät ja kun olen monesti etsinyt luonnollisen sinistä piilaria, niin näillä harmailla sain parhaan tuloksen, vaikkakin  toisaalta odotinkin tällä kertaa ihan oikeasti harmaata tulosta.


Sitten tää Nellystä tilaamaani muovipussi tuli myös. Se oli aluksi vähän rypyssä, mutta laitoin sen yöksi maton alle, niin nyt näyttää siltä mitä odotinkin. Sellasia ostoksia viikonlopulta siis. Tossa Remingtonista voisin koittaa tehä joku kerta paremmankin postauksen kihartamisesta jne. jos kiinnostaa? :)

18 comments:

  1. Kiharapostausta kiitos! :) hahaha,mä en edes uskaltaisi olla tuon laitteen lähellä ilman hanskaa :D

    ReplyDelete
  2. hei mua kiinnostais toi postaus kihartimesta! mun pitäis ostaa uus kiharrin kun edellinen hukku johonkin :)

    ReplyDelete
  3. Paljon toi muovipussi maksoi? :D hahah

    ReplyDelete
  4. Itellä tippu just lappu luukusta et voin hakee tilaamani Tigin vastaavan puikon postista, noilla vaa saa niin ihanat kiharat! Ja hei, mistä oot ton jack daniel's paidan hommannu, tahtoo myös! :)

    ReplyDelete
  5. Mä tykkään ihan hirveästi tuosta Pearl Wandista. Jossain paketeissa tulee lämpöhanska mukana. Mulla ei tullut ja laitoin palautetta Remingtonille ja eipä aikaakaan kun postilaatikossa oli hanska ;)

    ReplyDelete
  6. Paljon toi kiharrin makso?:)

    ReplyDelete
  7. V: Joo, mäkin oon tästä lähin HYVIN varoivainen :D Kiva reikä sormessa :D

    Maryanneh: Joo, koitan tehdä mahdollisimman pian! =) Toi on kyllä ihan kehujensa arvoinen, nopein mitä oon koittanut! =)

    AnsQ: Joku 12e :D Niin söpö!

    Henriika: Jee! Niin tulee ihanat! =) Paidan olen löytänyt ebaysta :)

    Maiju: Ahaa, joo mulla ei ainakaan ollut, mutta kiitti vinkistä ;)

    ReplyDelete
  8. Anonyymi: Kiharrin maksaa feeluniquessa 27e mutta on tällä hetkellä loppu :/ Anttilasta tuo löytyy hintaan 39,95e :)

    ReplyDelete
  9. Vositko tehä videon kihartamisesta? :)

    ReplyDelete
  10. We love: Hyvä idea! Voisin kyllä koittaa =)

    ReplyDelete
  11. jos tilasit briteist ni millanen johdon pää, tarviiks adapterii tai sellast?

    ReplyDelete
  12. Hanska tuli myös mulla mukana! Ja ihan paras kiharrin kyllä - LOVE :)

    ReplyDelete
  13. Anonymous: Tohon ostin adapterin clasulta 4,90e hintaan. Joissain esim. GHD:ssa kun tilaa feeluniquesta tarvii vain ruuvata se brittitöpseli auki ja alla on sellanen mikä meille käy, mutta tossa ei onnistunut niin :)

    Tanja: Mii loves 2!!! =) Pitääkin ettiä jos sellasta hanskaa myytäis erikseen jossain :)

    ReplyDelete
  14. Toi on kyllä uskomaton kiharrin! Mun hiuksissa ei ole pysynyt mtikään muut kuin tuolla tehdyt kiharat. Mulla oli hanskakin mutta olen elänyt vaarallisesti ja kihartan ilman sitä ;)

    ReplyDelete
  15. Hei mistäs olet hankkinut nuo piilarit? Itsekin haluaisin LUONNOLLISET, kaikki kokeilemani näyttää niin tunkkaisilta silmissä. =(

    ReplyDelete
  16. Susanna: Niin onki! =) Haha, ainakin pantakintaat oli vähän tiellä siinä laitossa, mutta tuntuu että se normihanskakin vois olla ainakin kun yrittää siistejä osioita ottaa hiuksista :D

    Anonymous: Mä tilasin youknowit.comista. Se vaan riippuu aina omasta väristä mikä näyttää kelläkin luonnolliselta, mulle soii musta parhaiten aina noi onetone-värit vaikka luulis niiden 2- tai 3-tone linssien oikeesti olevan luonnollisempia :) Mun silmät on aika keskitummat, joskus ne näyttää kirkkaan vihreiltä ja joskus taas ruskeilta, niin mun kohalla ei myöskään pidä se se tummille tai vaaleille silmille sopivuus luokittelu aina paikkaansa :) Toivottavasti löydät hyvät! =)

    ReplyDelete
  17. oi kyllä todellakin kiinnostaa kiharrusvideo :) voitko ottaa lähemmin kuvaa että siis minkä väriset sun silmät on oikeasti ja sitten, että miltä nuo piilarit näyttää sun silmissä :)

    mistä muuten ostit piilarit ja paljonko maksoi? oot superkaunis :)

    ReplyDelete
  18. annabell: Kiva kuulla! =) Joo voisin ottaakin :) Piilarit ostin youknowit.comista ja hinta jäi alle 20e :) Ja oi voi kiiiiitos paljon!! =]<3

    ReplyDelete