26 Nov 2011

Takki ja piilarit lähikuvassa

Sori tulee nyt vähän lyhyt postaus, mut esittelen äkkiä mun yhden paketin sisällön, joka siis oli tää mun etsintäkuuluttamani takki :) Eli ostin takin ensimmäiseltä meiliä pistäneeltä lukijalta, vaikka pari muutakin ilmottautui takin omistajaksi. Paljon kiitoksia vaan ihanalle lukijalle Annille (ja tietenkin muillekin, jotka ilmottautui) nopeasta toiminnasta ja postituksesta =) Vaikka oon ollut jo toppatakissa kuukauden, niin nyt kun oli muutama lämpimämpi päivä on ollut pakko laittaa uusi takki! Myöhemmin asukuvaa.

Uudet kengät on ollut pari päivää käytössä ja toistaiseksi vaikuttaa ihan mukavilta. Päkiät ei tullut kipeeksi 8cm korosta eilen 12 tunnin työpäivän aikana. Huomasin sen vaan siitä, että menin vielä kauppaankin illalla samoilla kengillä, vaikka normaalisti vedän yleensä Converset jalkaan. 

Sit joku kyseli vielä tarkempaa kuvaa, miltä ne harmaat ostamani piilarit näyttää silmissäni ennen ja jälkeen, niin tässä sellaista toivetta :) Oon kokeillut vaikka mitä piilareita, mutta toi onetone sopii mulle parhaiten. Tosiaan tuo harmaa näyttää musta yllättävän luonnollisen sinisertävältä, mitä nyt lähikuvassa oma väri pikkasen näkyy kun suoraan valoon tuijottaa niin pupillit pienenee. Haluaisin vielä ihan vaalean harmaat, jos joltain merkiltä löytyisi onetonena, että saa vinkkailla, jos on hyvistä vaaleista piilareista kokemuksia, etenkin yksivärisistä? :)

Nyt jatkan lauantaita siskon kanssa rentoilemista, tuli meinaan nukuttua univelkoja 16 tunnin verran, niin olen vieläkin ihan pökerryksissä!  Hauskaa lauantaita!

4 comments:

  1. Mäkin haluaisin värilliset piilarit, on mulla parit ollutkin, mutta ne tuntuu silmissä tosi pahoilta ja ne on otettava heti pois... Vahvuudettomia ne on ollu, mutta pitäs kyllä varmaan mennä johonkin näöntarkastukseen kun silmät meinaa väsyä niin helposti nykyään :EEE

    ReplyDelete
  2. Anniina: Ootko koittanut niitä mitä Oona käyttää? Se sano ainakin et ne on supermukavat! :) Mustakin piilarit aina alussa tuntuu ällöiltä. Pitäis ostaa kosteuttavii silmätippoja, nii ehkä helpottais. Yleensä kun oon ostanut kuukausilinssit niin ne alkaa vasta siinä kuukauden ikäisinä olee mukavat ja sitten oon käyttänyt niitä sen jälkeen vielä muutaman kuukauden, ennen kun on taas tuntunut epämukavilta :)

    Sama juttu! Nyt kun oon työskennellyt useamman vuoden tosi paljon koneen eessä, niin tuntuu kyllä et en nää enää läheskään yhtä selvästi kuin aiemmin :o

    ReplyDelete
  3. magee takki! ;) sopii sun tyyliin kyl ihan täysin, toivotaan lämmintä talvea et pääset käyttelee sitä..

    joskus jos tulee nukuttuu paljon ni tuntuu et on melkeen enemmän väsyny ku aiemmin, on sellasessa ihme pöhnässä jonku aikaa.. :D

    ReplyDelete
  4. Nanna: Hihi, joo hyvältä näyttää ainakin tähän mennessä, mut kyl mä vähän lunta toivoisin, eli jotain -1 astetta ;D

    Niinpä, toi on useesti sama mitä tulee nukuttuu 3-4 yössä, niin kyllä oli vähän hassut olot :D

    ReplyDelete