4 Nov 2011

Uus beibi.



Mun uus 35mm f/1.8 linssi ja ihan ensimmäiset testikuvat. Valovoimaisempi kuin mitä on aiemmin ollut käytössä, nää on meinaan kaikki (paitsi kolmas kuva postauksen alusta)  illalla heikossa valossa kuvattuja. Uudet välineet tuo aina uutta intoa kuvailuun, joten varmaan tulee aika paljon räpsittyä lähiaikoina.  Tulee ehkä joku randomkuvapostaus. Mun lemppareita  muiden blogeissa on erilaiset asetelmakuvat kaikesta sälästä, sisustuskuvat, meikki/koru/vaateosasto, asut ja kaupunkikuvat. Tosi mielelläni katson myös itse blogin kirjoittajista kuvia, kunhan ei ole  nyt ihan 20 samaa poseerausta putkeen, joissa vaihtuu korkeintaan katseen intensiivisyys ja pään asento :D Mitä mieltä ootte randomkuvapostauksista ja minkälaiset kuvat on tylsiä ja mitkä kiinnostavia? Saa esittää myös kuvatoiveita :)  nikon nikkor lens linssi af-s dx

6 comments:

  1. Mmmhhh.. Kun joskus saisin kunnon järkkärin... ♥

    Mä tykkään kuvista, kaikenlaisista kuvista. Joten keep em comin' girl!

    ReplyDelete
  2. Vastauksia kysymyksiisi: Ehdottomasti tykkään randomkuvapostauksista, joten tee niitä vaan! Niin ja samat lempparit mulla on kuin sullakin noiden kuvien suhteen ja erityisesti tykkään kaupunkikuvista, mun pitikin kommentoida tuonne Kotimatka- postaukseen, että tosi kauniitä kuvia. Niin ja kiitti muuten noista Iho sileäksi- postauksen tuotevinkeistä, mun ei oo tullut Natusanin tai Ainun tuotteita käytettyä, joten niitä täytyy kokeilla seuraavaksi.

    Kivaa viikonloppua!

    Tuulia

    ReplyDelete
  3. Suvi: Toivottavasti saat! :) Mäkin tykkään. Jos luet uusimman postauksen, niin tiedät miks mä en jostain syystä keksi tähän mitään vastattavaa :D YRITÄN! :>

    ReplyDelete
  4. Tuulia: Hei ja kiitoksia! :) Sain siihen Iho sileäksi postaukseen mielenkiintoisen kommentin liittyen BabyOilin mineraaliöljyyn, joka kannattaa käydä myös lukemassa. EN ole ehtinyt vielä itse tutkailla asiaa tarkemmin, niin en osaa vielä sanoa mitään siihen :)
    Hyvää viikonloppua sinnekin! =)

    ReplyDelete
  5. randomkuvapostaukset ja just tälläset kun sulla on tässä nää viimeiset kuvat. :-D lähikuvat yleensäki

    ReplyDelete
  6. ESSUU: Okei! Randomit on kivoi, mut sit aina vähän hämää jos kuvat ei sovi jollain tavalla yhteen :D

    ReplyDelete