13 Nov 2011

Uutta hiusväriä?

Mä aloin VUOSI sitten himoitsemaan uutta hiusväriä, sellaista vaaleanruskeaa, ehkä hieman punertavaa. Puoli vuotta sitten päätin, että kesällä voisin sen ehkäpä värjätä. No edelleen haluaisin tuota hiusväriä ja voi että kun huomaan olevani taas vaikea ihminen, kun en tällaista "pikkumuutosta" uskalla tehdä :D Mä oon ollut enemmän blondi kun tummahiuksinen, vaikkakin mulla on  kyllä ollut kaikki sävyt vetyblondin ja mustan väliltä. Oranssia, shokkipunaista, kaikenlaisia ruskeita, erisävyisiä blondeja,  raidotuksia  jne, mutta silti mä vaihan hiusväriä aina niin pikkuhiljaa, että ne jotka näkee mua säännöllisesti ei ainakaan varmaan huomaa muutoksia niissä :D  En vaan ikinä olen tykännyt missään asioissa isoista äkkinäisistä muutoksista, vaikka totunkin niihin aina yhtä nopeasti. Nyt mun kampaajakin lupasi kannustaessaan, että jos nyt vaan menen värjäämään ja en sitten tykkääkään, niin hän blondiraidottaa mun  koko pään  sen jälkeen ilmaiseksi, joten miks mä vieläkin mietin?


Tässä vielä pari kuvaa (ignooratkaa teiniminäni "galtsuposeeraus":D) siitä kun viimeksi mulla on ollut tummemmat hiukset, molemmissa kylläkin vaaleat raidat. Toi eka tukka ois myös varteenotettava vaihtoehto ilman raitoja. Äääää...epäilen että pari viikkoo vielä vierähtää, et saan tän pupun pois mun lahkeesta :D Se onko se lopputulos punertava vai ei, päätetään varmaan sitten tokalla värjäyskerralla. Eli jotain näistä sitten, jos uskallan ja ilman raitoja ainakin aluksi:

Photobucket



Ootteko yhtä  varovaisia hiusten suhteen, kuin minä vai teettekö jatkuvasti suuria hiusmuutoksia? Niin ja värjäänkö vai en? :D

9 comments:

  1. Näytät ihan Jessica Albalta tossa vasemmanpuoleises kuvas! :D

    ReplyDelete
  2. Moikka! (: Sulla on tosi kiva blogi ja ajattelin että oisko sulla kiinnostusta osallistua mun blogissa olevaan "Linkitä blogisi" postaukseen? (=
    http://pinkxsugar.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Katoin et tos vasemman puoleises kuvais ois Jessica Alba, että moi. :D

    Mä jahkailin monta kuukautta blondin tukkani kanssa että pistän sen tummaks, en meinannu uskaltaa ku viimeksi viihdyin tummahiuksisena vaan about viis viikkoa, parturi ja lompakko kiitteli siin vaihees. :D
    Nyt mä sit lievästi alkoholin vaikutuksen alaisena viime viikolla vedin ruskeeks tän letin. Jälki on kyl sen näköstäkin. :D Mut muute tosi kiva tukka ja varmaan tammikuussa takasi blondiks. Ei oo niin justiinsa. :D

    ReplyDelete
  4. Mä olin ennen varovainen, nyt näiden lyhyiden kanssa oon revitellyt ihan niin paljon kuin vaan on siltä tuntunut (uusin päivitys blogissa) ja it feels so good!

    Sulle sopii varmasti mikä tahansa väri. Senkin nättimys.

    Jännä miten mä silti muistan sut parhaiten mustatukkaisena. :D

    ReplyDelete
  5. Anonymous: No tota en voi ottaa kun kehuna, joten kiitos vaan! =D

    wää: Moi! Kiitos hirmupaljon! =) Ja miksenpäs vois osallistua, pitääkin tulla vierailemaan sun blogiin! :)

    HarMonica: Ei ihan, mutta kiitos :D Joskus kun mulla oli vielä (noita kuvia) tummempi tukka, niin muutaman kerran jotkut sanokin mua sen näköseksi tai tarkemmin Dark Angelin :D

    No ku mulla on just sama, et pelkään et heti haluun blondin takas, vaik kyllä mä yleensä on puolisen vuotta viihtyny aina kerrallaan tummemmissa :) Mun hiukset on vaan huonossa kunnossa, niin siksi harkitsen enemmän :D

    Haha, mäkin mietin että saleen vedän tän jossain humalaispiraatioissa kohta ite, ku vihdoin rohkenen :D


    Suvi: Haha! Mä vedin sillon varmaa pari päivää ennen ku koulu alko blondista mustaks :D

    Välil tekis mieli kans revitellä enemmän, esim. just leikata omaa tukkaa, koska ainahan sitä voi laittaa pidennyksiä, joita nyttenkin aina välillä käytän :)

    Sulle sopii kyllä lyhyt tukka! Mulla sopis korkeintaan polkka eikä riittäis rohkeuttakaa sitä lyhyempään, vaikka jossain vaiheessa haaveilin kyllä sidecutista pitkillä hiuksilla :)

    ReplyDelete
  6. Ai piru mä haluun nähdä sut punertavalla tukalla! :--)

    ReplyDelete
  7. AnsQ: Hihi, mäki! :D Mut nyt ku vaan uskaltais sen ajan varata! :D

    ReplyDelete
  8. Melko radikaali oon tukkani suhteen! Tän hetkinen hiustyyli tuli siitä kun en yksinkertasesti jaksanut miettiä että miten leikkaan ne, ja annoin siskolle vapaat kädet suunnitella mun pään :D kyllä sitä jännitti enemmän kun mua. Ja tuli -todella- radikaali leikkaus, toinen puoli tosi lyhyt, toinen pitkä, mut tykkäsin ihan hirrveästii. Nyt varasin just kampaajan ja meen värjäämään kohta taas punaiseksi mutta en oo kertonut sitä vielä kenellekkään :DD hahha

    ReplyDelete
  9. ESSUU: Haha, mäkin mietin et teenkö tätä postausta (kamut kuitenki lukee) vai värjäänkö ihan yllärinä, mut ku oon niin nössö niin tässä pitää oikeen blogin välitykselläkin suunnitella :D

    Voi ku oisin yhtä rohkea hiusten suhteen :D

    ReplyDelete