5 Nov 2011

Virhe! Paina laukaisinta uudelleen.




Huomenta! Vai päivää..mä ootin koko viikon tän päivän naamiaisia ja olin innoissani asustani, johon piti vielä tänään käydä ostamassa se tärkein juttu. No, eilen yöllä sitten kuvasin jo valmiiksi muita ostoksia joita olin jo tehnyt, kunnes yhtäkkiä kamerasta kuului vähän hassu ääni. "Virhe! Paina laukaisinta uudelleen" ja mitä nyt äkkiä googlettelemalla päättelin niin tuo viimeinen kuva oli  mun Nikon D40:n viimeinen sydämen lyönti. Sekin parin minuutin hätäisen elvytyksen jälkeen, kun yritin kaikkea, mutta kuvia se ei vaan ota, eikä anna säätää puoliakaan asetuksista. Itkuhan siinä pääsi ja itkettää vieläkin. Mun piti ottaa kamera mukaan tänään   bileisiin, mutta en nyt otakaan, ellen halua käyttää runkoa omana drinkkilasinani. En jaksa panostaa enää siihen parempaan asusuunnitelmaanikaan kun en saa sitä edes kuvaa, niin taidan olla se perinteinen, tosin  hieman surullinen kissa. No, bileissä pidän tietenkin hauskaa ja jatkan tuon kameran miettimistä sitten maanantaina, kun pääsen edes näyttämään sitä jonnekin. Joten hauskaa Halloweenia kaikille, jotka viettää sitä tänä viikonloppuna!

2 comments:

  1. Voi rähmä!

    Koita silti nauttia bileistä!

    ReplyDelete
  2. Suvi: Jep! =) Mietitään kameran kohtaloa myöhemmin, sit ku on edes jtn tehtävissä:)

    ReplyDelete