17 Dec 2011

Blossa


Mä ostin Alkosta pari pulloa Blossa 11 vuosikerta glögiä, jossa on kyllä mielettömän tyykikäs pullo tänä vuonna. Raaskiiko tuota edes avata, no onneksi ostin kaksi ;) Tässä on mun mielestä myös hyvä juomaosaston joululahjavinkki. Itse visuaalisena sisustushulluna en jäänyt odottelemaan kuitenkaan mahdollisia paketteja, vaan ostin sen saman tien yhden hyllyä koristamaan ja toisen juotavaksi. Ajattelin viettää tänään rennon koti-illan, en tajuu mikä mummo musta on tullut, mutta jouduin taas kieltäytymään parista bilekutsusta, kun ei vaan jaksa aina. Muutaman lasin glögiä voi silti aina ottaa! Huomenna meinaan leipoa monen vuoden jälkeen muffinsseja, joihin ostin jo viikko sitten ainekset, laiskaaaaa? :D Mukavaa launtai-iltaa teille, mä jatkan uusien postauksien luonnostelua ja tekemistä nyt :)

2 comments:

  1. Moikka ♥
    Hih, ihana, mummo :D ♥
    Mä olin eilen ulkoilemassa, ei mennyt edes kauheen myöhään, oon ollu nii jumissa tän päivän :D
    Eiks tossa Blossassa oo kahvin maku? :P Mä ostaisin ton muuten mutta en voi sietää kahvia :/ Jäis kyllä ihan hyllynkoristeeks :D

    ReplyDelete
  2. Hanna: Moii<3 <3 Haha, no joo, mulla muuttuki yllättäen suunnitelmat eilen kahentoista aikaa, että täälläkin ollaan jumissa :D Joo siis on ilmeisesti, mutta mä en ainakaan maista tai haista sitä :O Yritin oikein kunnolla maistella, mut ehkä se on niin hieno maku etten tunnista sitä ku oon pilannu tabascolla mun makuaistin ;DDD

    ReplyDelete