13 Dec 2011

Ennenaikainen joululahja!

Sori mun muutaman päivän blogihiljaisuus, oon vaan nukkunut ja nukkunut ja nukkunut...tai ainakin yrittänyt. Toissayönä tuli taas 2h unta, että kivaa oli! Kuvittelin sitten töiden jälkeen selviäväni ilman päikkäreitä, mutta kyllä sitä vaan taas tipahti nätisti, kun nukkumatti tuli duunin jälkeen kylään  rynnäkkökiväärinsä kanssa ja tainnutti mut. Nukuin salkkareistakin taas 10 minuuttia pommiin, joten ei todellakaan ollut liioiteltua väsymystä! HOHO! Mutta jotain kivaa sentään, postiluukusta oli meinaan tipahtanut tällainen koru, jonka tyylinen oli mulla Joululahjatoive-postauksessa. Etsin juurikin tuon postauksen jälkeen taas kerran koko internetin läpi, kunnes löysin  huuto.netistä haluamanilaisen ja upouutena. Määä tykkään! En malttanut odottaa jouluun asti paketin avaamista, onhan siihen kuitenkin 11 päivää aikaa, eli aivan liikaa tällaiselle malttamattomalle ihmiselle,  joka harkitsee kaikkea määrittämättömän rajattoman ajan ja päätöksen teon jälkeen olis kaikki saatava mieluiten heti!



Joo myöhemmin parempaa kuvaa  :D

2 comments:

  1. Mäkin oon tässä viimeaikoina elänyt sellasessa koomassa, että on salkkarit jääneet liian monta kertaa välistä :O ja se jos mikä on hälyttävää! Ehkä syy on tässä "talvessa"...

    Nätti koru!:) kyllä itselle ostetut (?) joululahjat saa avata ennen joulua....:D

    ReplyDelete
  2. petra: HAH! NIINPÄ!!! :DDDD Joo mulla kyllä kaamosaika on jotain paljon pahempaa yleensä, joten annetaan väsymys anteeksi ;)

    Ja joo oli itse ostettu=D

    ReplyDelete