1 Dec 2011

Lempparein paita ja muita uutuuksia!

Mä lasken tässä, että kuinka monta tuntia saan nukuttua arkiviikolla verrattuna viikonloppuun. Tällä hetkellä saldo Ma/2h, Ti/3h, Ke/7h, To/4h+3h päikkärit =  toistaiseksi 19h . Joo kovin säännöllinen unirytmi mulla ottaen huomioon, että noistakin tunneista 5tuntia on torkutusta, ei kunnon unta. Musta välillä tuntuu, tai ainakin yritän uskotella itelleni, että oon pirteempi vähillä unilla ja jaksan ihan hyvin näin. Kuitenkin sen väsymyksen  näkee silmäpusseista,  Salkkareiden aikana nukahtamisena (se on vakava väsymys, jos ei salkkareiden ajan jaksa pitää silmii auki!) ja  kun viikonloppuna univaje kostautuu joillain 2x15h tunnin unilla. Mut hei D-vitamiinii nassuun, niin naama taipuu Hangon keksille, vaikak ajatus ei kulkiskaan ;)
Vihdoin tuli H&M tilaukseni, josta oon ottanut yhtä juttua niiin paljon. En tätä mekkoa, tää on ehkä livenä liian röyhelö mulle ja muuten en valitsisi tuota väriä, ellen suunnittelisi värjääväni hiuksia tummemmiksi. Harkintaan jää.
Sitten punainen yöasu. Punainen on myös väri, jota kartan. Siedän sitä omassa käytössä vain alusvaatteissa ja punaisessa takissa. Niin ja huulipunassa.
Ja sitten tässä tää mun ihan lemppari!! Sydänsydänsydän! Just sellanen mitä toivoin sen olevan ja ehkä vielä kivempikin, koko olis voinut olla pienempi, mutta minkäs teen kun ei ollut kuin yksi jäljellä tilatessani. Muuten voisin haluta toisenkin tälläsen varalle, multa meinaan on alkanut katoamaan vaatteita! Viimeinen uhri oli puuterirosa tunika, jota mun sisko vihaa, koska näytän kuulemma mummolta siinä. Se on salee pyyhkinyt täällä kaverinsa kanssa bilettäessä siihen jotkut kaatuneet drinkit ja vetänyt vessanpöntöstä alas.

Sitten vielä pyyhematto kylppäriin. Oikeastaan en siedä kylppärin mattoja, mutta kaipaan sitä kuitenkin aina suihkun jälkeen, niin tuo ajanee sen asian.



6 comments:

  1. Mä heräsin tossa puol tuntia sittten - kyllä, kahden jälkeen. Vapaapäivä ja tarkoituksena oli mennä lenkille ja salille. Vein lapset aamulla päiväkotiin ja kömmin takaisin peiton alle. Tuli vähän nukuttua univelkoja pois :D

    Sun kannattaa kyllä koittaa korjata unirytmi. Se vaikuttaa niin moneen asiaan kropassa. Mä en yleensä valvo koskaan arkisin yli kymmeneen ja saan ihan hyvät unet, toki poikkeuksiakin on.

    Tosi kiva toi pyyhematto!

    ReplyDelete
  2. Suvi: Nonni, sielläki vedetty sikeitä :D Joo oon monesti yrittänyt, mutta aina oon ollut ihan häiriintynyt nukkuja, en vaan saa illalla (yöllä) unta, ellei oo just hirveitä univelkoja. Pahimpiin insomnioihin otin silloin tällöin nukahtamislääkkeitä. Sain myös reseptin melatoniinilääkkeisiin, joita voi syödä säännöllisesti, mutta unohdin hakea ne, niin en oo vielä kokeillut :)

    Mä tykkään kans tosta kuviosta! Toi sopis ihanasti tumman harmaalle lattialle, että kylppäriremppa nyt sit, haha :D

    ReplyDelete
  3. kuolailen noita sun tilaamia vaatteita, pitäisköhän itsekkin tehdä tilaus? Sullon muuten kiva blogi. :)

    pst, http://mirelleslife.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Mirelle: Haha, ehkä ;) Mä rakastan etenkin tota paitaa, harmittaa et en voi enää huomen laittaa tätä, ku kaks päivää jo käyttäny putkeen ;D Ja kiitos!!<3 Kiitti myös blogivinkistä :)

    ReplyDelete
  5. Night at Vogue: Mää oon ihan lovena kans!! =)

    ReplyDelete