24 Dec 2011

Piparimuffinsit koristeltu.



No niin, nyt on piparimuffinsit leivottu ja koristeltu! Äää, mä oisin halunnu koristella noi hienommin, mut mulla on ihan tajuton kiire niin piti vaan improvisoida ja tehä jotain :D Mut silti, koristelu on KIVAAAAA! Varsinkin kun tekee sen meikkieyelinerilla! Hahaha, JOKEEE, mut onhan noi vähän pissispiparimuffineita :D Mä lisään tähän myöhemmin noiden ohjeen tähän perään, mut nyt pitää mennä valmistautuu, että pääsee lähtee joulun viettoon! :) Eli tulin vaan toivottelemaan teille IHANAA JOULUA KAIKILLE! :)

10 comments:

  1. toi trololo on mun lemppari :-D

    ReplyDelete
  2. Haha :DDDDD Unohdin muuten WTF:n! :(

    ReplyDelete
  3. Hahhaha katoin tosta ekasta kuvasta et onpas nättejä ja repesin aika kunnolla ku näin ton trololoon :DDD Mut ei siinä mitään, on sekin kaunis muffinssi!:)

    ja joo, olis tosi kiva saada ohje, kuulostaa nimittäin tosi hyvältä!D:

    hyvää joulua vähän tälleen jälkeenpäin!:)

    ReplyDelete
  4. petra: Haha, pakko oli!:D Joo lisään sen tuohon! Kiitos samoin sulle!<3 :)

    ReplyDelete
  5. ihanan näköisiä! mun lemppari on toi LOL pipari :D

    ReplyDelete
  6. Laura K: Hihi, kiitos :) Se on mun vakiosana :D

    ReplyDelete
  7. Anniina: Haha, thäääänks :DDD

    ReplyDelete