22 Dec 2011

NAM!

Pakko  laittaa tänne ylös mun uusi resepti, joka oli oikeesti mun elämäni paras ateria ! :D
Kaikki lähti pekonihimosta, jota ostin toista kertaa elämässäni. (Voiks ton päivittää FB:n timelinen elämäntapahtumiin? ;o ) Halusin myös nuudelia ja aina kun syön niitä,  niin niissä on oltava aina pussi pinaattia seassa. Rakastan pinaattia! Nyt kuitenkin lisäsin vielä tilkan kermaa sekaan. Rucola on lempisalaattini, joten sitä laitoin kasan päälle ja hippunen emmentalraastetta! Omnomnom! En tiedä oonko ikinä tehnyt ruokaa minkään reseptin mukaan ja oikeastaan en  usein edes halua. Musta on paljon jännempää ladata kaikkea mitä tekee mieli yhteen ja jännittää sitten meneekö ruoka suuhun ja  tuleeko se sieltä takas vai ei :D  Tää oli kuitenkin mun makuun, mutta aion silti kehitellä tosta vieläkin paremman version testailemalla sopivimmat mausteet ja kastikkeen sekä haluaisin oppia käyttämään tuorepinaattia pakastepinaatin sijaan. Mun kokkaustaidot on hyvin vaihtelevia, jotka riippuu monista asioista, mm. kuinka paljon sydän sanoo bumbum, kuun asennosta ja vuoroveden korkeudesta ja minkä kiinalaisen horoskoopin vuosi on meneillään, onks palohälyttimessä pattereita  tai onko sukassa reikä jne, mut tätä kehtaisin tarjota muillekin, haha! Paitsi kasvisyöjille ilman pekonia.



Eli yhteen annokseen tuli about:
50g nuudelia
200g pinaattia
pari rkl kermaa
75g pekonia
kourallinen rucolaa
juustoraastetta
random mausteita

4 comments:

  1. Oi, NAM! Näyttää superhyvältä! Täytyy pitää resepti mielessä.

    ReplyDelete
  2. Milla: Maistuu myös ;) Kantsii kokeilla!

    ReplyDelete
  3. oooooo ihanan näköstä, oon rakastunu pinaattiin, pakko tehä tota joskus 8)

    ReplyDelete
  4. JT: Mä oon myös! Nuudeleiden sekaan sitä voi tunkea vaikka kuinka paljon! =)

    ReplyDelete